در حال خواندن
قیمت عینک هوشمند گوگل اعلام شد
0

بعد از مدت‌ها شایعات و اخبار گوناگون سرانجام گوگل عینک هوشمند خود را با نام Google Glass به بازار عرضه می‌کند.
 
نود آی سی تی – گوگل قصد دارد عینک Google Glass را اواخر سالجاری به بازار عرضه کند.
عینک گوگل یکی از جذاب‌ترین ابزارهایی است که به تازگی معرفی شده و افراد زیادی علاقمندند تا یکی از آنها را امتحان کنند. تاکنون گوگل گلس در اختیار کاربران محدودی قرار گرفته و خبرها حاکی از آن بود که مدل تجاری آن تا سال ۲۰۱۴ وارد بازار نخواهد شد.
این عینک این قابلیت را دارد که اینترنت را جلوی چشمان کاربران بگذارد.
بر این اساس وب‌سایت سی‌نت ادعا می‌کند که گوگل گلس زودتر از زمان اعلام شده و تا پایان سال ۲۰۱۳ وارد بازار می‌شود و قیمت آن هم کمتر از ۱۵۰۰ دلار (رقمی در حدود ۵/۵ میلیون تومان) خواهد بود.
پروژه عینک گوگل طی ماه‌های اخیر پیشرفت سریعی داشته و سبب شده تا گوگل بتواند آن را زودتر از موعد مقرر آماده ورود به بازار کند.
در عین حال عینک گوگل از طریق بلوثوت به گوشی‌های مبتنی بر آندروید و آی‌فون متصل خواهد شد.
همچنین گوگل گلس می‌تواند از طریق وای-فای به اینترنت متصل شود یا اینترنت را از گوشی‌های هوشمند دریافت کند اما خودش به صورت مستقیم از شبکه تلفن همراه پیشتیبانی نخواهد کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر