در حال خواندن
بالای ۱۰۰ مدل چاپگر اپسون از فناوری AirPrint اپل پشتیبانی می‌کنند
0

طبق اعلام رسمی اپسون، ۱۰۵ مدل از چاپگرهای اپسون در سرتاسر جهان، در حال حاضر از فناوری AirPrint کمپانی اپل پشتیبانی می‌کنند.
نود آی سی تی – این فناوری به کاربر اجازه می‌دهد تا ایمیل‌ها، عکس‌ها، صفحات وب، مدارک و متون دیجیتالی خود را مستقیماً از طریق ابزارهای iPad، iPhone و iPod touch، بدون نیاز به هیج برنامه، درایور و یا اتصال‌های سیمی و کابلی چاپ کنند.
تولید چاپگرهای اپسون که از فناوری AirPrint پشتیبانی می‌کنند، نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد افزایش داشته است. این موضوع، توجه اپسون به مقوله “چاپ از راه دور” را نشان می‌دهد. اپسون “چاپ از راه دور” را تنها یک ویژگی تبلیغاتی نمی‌داند و از اهمیت گسترش و فراگیر شدن این موضوع آگاه است.
AirPrint یکی از فناوری های کمپانی اپل است که در حال حاضر در سطح وسیعی از برنامه‌های این کمپانی مانند Mail، Photos، Safari، iBooks و بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که در فروشگاه App Store ارایه می‌شوند تعبیه شده است. از همین رو در هنگام استفاده از تک تک این برنامه‌ها می‌توانید محتوای دیجیتالی خود اعم از متن و عکس را از طریق چاپگرهای پشتیبانی شده به چاپ برسانید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر