در حال خواندن
نظر غرضی درباره وزرای پیشنهادی روحانی
0

وزیر پست و تلگراف دولت هاشمی گفت: افرادی که آقای روحانی به مجلس معرفی کرده، خوشنام هستند اما باید دید در عمل هم می‌توانند به اهداف نظام و آرمان‌‌ها کمک کنند.
به گزارش فارس‏ سید محمد غرضی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، درباره «کابینه پیشنهادی روحانی» گفت: افرادی که آقای روحانی به مجلس معرفی کرده، همه در انقلاب نقش داشته و سال‌های سال به این کشور خدمت کرده‌اند و معتقدم انسان‌های خوش‌نامی هستند. وی افزود: ‌ من همه این وزرای پیشنهادی به مجلس را از نزدیک می‌شناسم و معتقدم این افراد متدین و کارآمد هستند اما اینکه می‌توانند به اهداف نظام و آرمان‌ها عمل و کمک کنند، باید در عملکرد آن‌ها مشاهده کرد. غرضی در عین حال تصریح کرد: یک دولت باید با قاعده اجتماعی وسیع‌تر به وجود بیاید، چرا که دولت‌ها با قاعده ۵۰ – ۶۰ درصدی به‌دلیل وجود معارضین زیاد از پا خواهند افتاد. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در پایان یادآور شد: برای اداره مطلوب امور کشور، دولت‌ها باید با قاعده اجتماعی ۸۰ تا ۸۵ درصدی شکل بگیرند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر