در حال خواندن
اینترنت را به سرعت توسعه می دهیم
0

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی، توسعه اینترنت دراستان مرکزی از اولویت های این شرکت است و در این راستا اقدامات خوبی نیز انجام شده است.
نود آی سی تی – مهندس مشیدی با بیان این مطلب گفت: بستر لازم برای واگذاری اینترنت پرسرعت به مشترکان فراهم است.
وی با تاکید بر وجود برخی از محدودیت ها در کنار برنامه توسعه خطوط اینترنت افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت در واگذاری STM1 به ما، محدودیت دارد که امیدواریم هر چه زودتر مشکلات برطرف می شود تا بتوانیم پاسخگوی نیاز مردم باشیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان مرکزی در خصوص دیگر اقدامات صورت گرفته در شرکت مخابرات استان مرکزی بیان کرد: مخابرات استان در بخش تلفن همراه و ثابت، در شهر و روستا به هر نیاز مشترکان به خوبی پاسخ داده است و برنامه های توسعه خود را به سمت خدمات ارزش افزوده، تولید محتوا و ساده سازی ارتباط با مشتریان هدایت کرده است. 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر