در حال خواندن
تلفن اعتباری در مازندران واگذار شد
0

به گفته رییس مخابرات ساری و میاندرود از واگذاری تلفن اعتباری منازل در مازندران خبر داد.
نود آی سی تی – هادی بریمانی دارابی با اشاره به نیاز روزافزون جامعه به بسترهای مختلف ارتباطی از واگذاری تلفن اعتباری منازل در مازندران خبر داد.
رییس مرکز مخابرات شهرستان‌های ساری و میاندرود با بیان اینکه واگذاری تلفن‌های اعتباری برای منازل یا اماکن استیجاری بسیار کارآمد است گفت: این مرکز برای واگذاری این خطوط در شهرستان‌های ساری و میاندرود آمادگی دارد.
وی با تاکید بر پرداخت قبوض تلفن ثابت از طریق سامانه ۱۸۱۸ مرکز مخابرات توسط مشترکان، این خدمات را با هدف سهولت در کار مردم و صرفه‌جویی قابل توجه در مصرف کاغذ دانست.
بریمانی گفت: دارندگان خطوط تلفنی که به علت بدهی قطع شده باشند، می‌توانند با همان خط قطع‌شده و از طریق سامانه ۱۸۱۸ مخابرات اقدام به واریز وجه قبوض کنند که در این صورت نیازی به مراجعه برای وصل مجدد قبض نیست. 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر