در حال خواندن
مناطق تحت پوشش و تعرفه‌های ۳G همراه اول اعلام شد
0

در موعد پایان دوره انحصار اپراتور سوم در پایان شهریور ۹۳، مناطق تحت پوشش ۳G همراه اول به همراه تعرفه‌های این سرویس اعلام شد.
نود آی سی تی – همراه اول، سرویس اینترنت نسل نو خود را نوترینو نامیده است که مشترکان این اپراتور می توانند بدون نیاز به تعویض سیم کارت و با خرید بسته های نوترینو این سرویس را فعال کرده و با حضور در مناطق تحت پوشش از خدمات نوترینو استفاده کنند.این سرویس هم‌اکنون در تهران، تبریز، اصفهان و اهواز ارائه شده است.تعرفه‌های ۳G همراه اول در دو نوع آلفا و آلفا+ تهیه شده است. تعرفه‌ها به شرح زیر است:بسته آلفانوع بستهسرعتسرعتحجمقیمت (ریال)۱ روزه۱۲۸Kbps100 مگابایت۱۰.۰۰۰۷ روزه۱۲۸Kbps300 مگابایت۳۰.۰۰۰۳۰ روزه۱۲۸Kbps1گیگابایت۱۰۰.۰۰۰بسته های آلفا+نوع بستهسرعتحجمقیمت (ریال)۱ روزه۱Mbps150 مگابایت۲۰.۰۰۰۷ روزه۱Mbps450 مگابایت۶۰.۰۰۰۳۰ روزه۱Mbps1.5 گیگابایت+ ۵۰۰ مگابایت هدیه۲۰۰.۰۰۰قیمت های فوق مربوط به شهریور ماه ۹۳ است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر