در حال خواندن
اپراتور برتر تلفن همراه پایان هر سال معرفی می‌شود
0

به گفته معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، براساس برنامه یزی انجام شده قرار است وضعیت کیفیت اپراتورها به صورت ماهانه اعلام شود و در پایان هر سال با توجه به عملکرد سالیانه به اضافه برخی دیگر از شاخص های فنی که به اطلاع اپراتورها خواهد رسید، اپرتور برتر در حوزه تلفن همراه انتخاب شود.
نود آی سی تی – حسن رضوانی در خصوص اینکه چرا وزارت ارتباطات با توجه به ارزیابی کیفی که از اپراتورها داشته اقدام به معرفی اپراتور برتر نکرده است، گفت: تصمیم بر این نیست که هر ماه یک اپراتور برتر داشته باشیم چرا که با توجه به زنده بودن شبکه تلفن همراه امکان دارد در هر ماه با عملکردی که اپراتورها از خود نشان می دهند وضعیت کیفی آنها تغییر کند و این موضوع باعث خواهد شد تا مشترکان تلفن همراه دچار سردرگمی شوند.
وی افزود: بر همین اساس تصمیم بر این است تا در طی سال شاخص های کیفی هر اپراتور در پایان هر ماه اعلام شود و نهایتا در پایان سال اپراتور برتر براساس عملکرد سالیانه معرفی شود.
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات گفت: پیشی بینی می شود این روش موجب افزایش رقابت برای بهبود عملکرد اپراتورها شود که تاکنون نیز مدیران این اپراتورها از اعلام مشکلات از سوی رگولاتوری استقبال و در جهت رفع آن اقدام کرده اند.
رضوانی در خصوص اینکه آیا اپراتورها می توانند براساس شاخص های کیفی که اکنون از سوی وزارت ارتباطات اعلام شده از عنوان اپراتور برتر برای خود در تبلیغات استفاده کنند گفت: رگولاتوری اکنون اقدام به ارایه وضعیت شاخص های کیفی اپراتورها کرده است و این به معنی انتخاب اپراتور برتر نیست چرا که هر یک از اپراتورها در شاخص های مختلف از دیگری بهتر هستند و اینکه اکنون اپراتوری خود را اپراتور برتر بداند مورد قبول سازمان تنظیم مقررات نیست.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر