در حال خواندن
معاونت IT وزارت صنعت حذف شد
0

در ادامه برنامه‌های تغییر ساختار در وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و شرکت بازرگانی دولتی ایران در معاونت بازرگانی داخلی ادغام می‌شوند.
خبرگزاری فارس- بحث تغییر ساختار در وزارت صنعت، معدن و تجارت که در دولت دهم جدی گرفته نشده بود، پس از روی کار آمدن دولت یازدهم و همچنین تصدی محمدرضا نعمت‌زاده به طور جد دنبال می‌شود.  وزیر صنعت، معدن و تجارت در نخستین اقدام برای تغییر ساختارها، معاونت توسعه فناوری اطلاعات را حذف کرده و به احتمال زیاد در معاونت برنامه‌ریزی، معاونت توسعه بازرگانی خارجی و یا معاونت صنعتی ادغام می‌کند.  همچنین در برنامه وزیر صنعت، ادغام سازمان حمایت و شرکت بازرگانی دولتی ایران در معاونت بازرگانی داخلی نیز وجود دارد که به زودی ادغام انجام می‌شود و حسن یونس‌سینکی تصدی این سه بخش را به عهده خواهد داشت.  به عقیده بسیاری از کارشناسان، با این ادغام همه ابزارهای تنظیم بازار در یک معاونت جمع می‌شود و دیگر اختلاف نظرهایی که در تنظیم بازار وجود دارد، به عهده سازمان‌های دیگر انداخته نمی‌شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر