در حال خواندن
اموال زیرساخت از مخابرات باز پس گرفته شد
1

مدیرکل حقوقی شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به بازپس گیری اموال و دارایی های دولت که پس از خصوصی سازی مخابرات همچنان در اختیار مخابرات قرار داشت گفت: ۸۰ درصد از زمین هایی که پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران، به شرکت ارتباطات زیرساخت تعلق گرفت وارد مرحله مستندسازی و صدور سند شد.
نود آی سی تی – حسن صمدی  با بیان اینکه در بخش منابع طبیعی ۸۰ درصد از زمین هایی که پس از جداشدن شرکت ارتباطات زیرساخت از شرکت مخابرات ایران به زیرساخت تعلق گرفت در مرحله مستندسازی است گفت: همچنین بیش از ۵۰ درصد در مرحله صدور سند و برای ۱۰ جلد، سند مالکیت صادر شده است .
وی با بیان اینکه با پیگیری دفتر حقوقی شرکت ارتباطات زیرساخت، از مجموع ۵۷۵ املاکی که پس از جداشدن شرکت ارتباطات زیرساخت از شرکت مخابران ایران به زیرساخت تعلق گرفت، ۲۸۵ مورد از املاک، منابع طبیعی بودند و هیچ کدام سند مالکیت قانونی نداشتند اما هم اکنون هر کدام طی ۲۶مرحله در مرحله صدور سند قرار گرفته اند. همچنین از میان املاک متعلق به شرکت ارتباطات زیرساخت، ۳۶۰ جلد سند از شرکت مخابرات ایران اخذ شده که با پیگیری های دفتر حقوقی این سندها به نام شرکت ارتباطات زیرساخت اصلاح شده است.
مدیر کل دفتر حقوقی زیرساخت با اشاره به اینکه مخابرات ۱۷ مورد از املاک دارای سند را به شرکت ارتباطات زیرساخت تحویل نداده گفت: با توجه به نشست ها و جلسات و همچینین مکاتباتی که از سوی دفتر حقوقی به شرکت مخابرات ایران و شرکت املاک داده شده امیدواریم در آینده نزدیک این املاک نیز منتقل شود.
صمدی اظهار کرد: در برنامه صد روزه اول دولت یازدهم، ۲۰ جلد سند مالکیت از شرکت مخابرات ایران یا استانها گرفته و به نام شرکت ارتباطات زیرساخت اصلاح نام شده و مجوز ۶ سند (ایستگاه مخابراتی ) صادر و در مرحله صدور سند قرار گرفته است.
مدیر کل دفتر حقوقی زیرساخت تصریح کرد: در برنامه صد روزه دوم ۳۵ مورد، پیگیری و مستندسازی در خصوص مجوزهای صادر شده از سوی اداره کل اموال دولتی جهت صدور سند ادامه دارد که اخذ سند ایستگاه بومهن و ساختمان مجتمع مخابراتی انقلاب اسلامی در اولویت آنها قراردارد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر