در حال خواندن
استفاده ابزاری ایرانسل از مشترکان برای تبلیغ آی‌سیم
0

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل از روز گذشته بدون اطلاع و کسب اجازه از مشترکانش اقدام به پخش تبلیغ سیم‌کارت آی‌سیم در تمامی ‌سیم‌کارت‌هایی که روی آنها آهنگ پیشواز فعال نیست، کرده است.
نود آی سی تی – در حال حاضر در صورت تماس با مشترکان ایرانسل به جای بوق زدن خط مشترک این پیام که”سیم کارت دایمی‌آی سیم با پیش شماره ۰۹۰۲ برای شما که می‌خواهید متمایز باشید برای اطلاعات بیشتر به سایت آی سیم مراجعه کنید” پخش می‌شود.
این موضوع از آن جهت دارای اهمیت است که نخست بدون اطلاع و کسب اجازه از مشترکان این اقدام انجام شده است و در مرحله بعد اینکه آیا اپراتور تلفن همراه می‌تواند از سیم کارت‌هایی که به مشترکان فروخته است به عنوان ابزاری برای تبلیغ خود استفاده کند. 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر