در حال خواندن
تخفیف مکالمه تلفن‌ثابت با همراه‌اولی‌ها
0

تخفیف مکالمه تلفن ثابت به همراه اول شهری به مناسبت دهه فجر مخابرات استان تهران با شعار «اقتصادی بودن را تجربه کنید» مکالمه تلفن ثابت به همراه اول شهری را از ۱۲ بهمن ماه جاری به مدت ۲ ماه برای مشترکین با کارکرد بالای ۱۰ هزار تومان کاهش داد.
نود آی سی تی – در این راستا شرکت مخابرات استان تهران با هدف تخصیص خدمات بهینه و جلب رضایت مشترکین به شهروندانی که کارکرد ماهیانه آنان بیش از ۱۰ هزار تومان باشد علاوه بر ۱۸ درصد گذشته ۵ درصد تخفیف ویژه در هزینه مکالمات تلفن ثابت به همراه اول شهری ارائه می کند. لازم به ذکر است هم اکنون تعرفه تلفن ثابت به همراه اول شهری ۱۸ درصد نسبت به سایر اپراتورها ارزانتر است. براساس همین گزارش مشترکین از ۱۲ بهمن ماه سال جاری تا ۱۲ فروردین ۹۳ با تماس از تلفن ثابت به همراه اول شهری می توانند از مزایای مکالمات ارزان استفاده کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر