در حال خواندن
امروز مخابرات برای هر سهم ۴۳تومان سود پیشنهاد می‌دهد
0

شرکت مخابرات ایران پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی ۹۲ را برای نخستین بار به صورت حسابرسی نشده مبلغ ۴۶۵ ریال اعلام کرده است.
نود آی سی تی – شرکت مخابرات ایران پیش‌بینی سود هر سهم شرکت اصلی برای سال مالی ۹۲ را در اسفند ماه سال ۹۱ مبلغ ۴۶۵ ریال اعلام کرده‌ است.
این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم تلفیقی گروه (قبل از کسر سهم اقلیت) برای سال مالی ۹۲ را در اسفند ماه سال ۹۱ مبلغ ۵۰۸ ریال اعلام کرده است.
بر اساس این گزارش هیات مدیره این شرکت اعلام کرد در نظر دار معادل ۹۰ درصد از سود هر سهم را جهت تقسیم بین سهامدارن به مجمع سال ۹۲ پیشنهاد کند.
شایان ذکر است افزایش پیش بینی سود هر سهم (مبلغ ۴۶۵ ریال نسبت به مبلغ ۴۱۲ ریال) عمدتا ناشی از افزایش سود حاصل از سرمایه گذاری در شرکت ارتباطات سیار ایران و شرکت های مخابرات استانی می باشد.
گفتنی است سود نقدی هر سهم پیش بینی شده برای سال مالی ۹۲ این شرکت مبلغ ۳۷۸ ریال درج شده است این در حالی است که معادل ۹۰ درصد سود هر سهم با فرض افزایش سرمایه شرکت به مبلغ ۵۰ هزار و ۷۴۶ میلیارد و ۶۳۳ میلیون ریال است.
لازم به ذکر است این شرکت اعلام کرده است افزایش سرمایه به مبلغ ۴ هزار و ۸۷۲ میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال را در دستور کار هیئت مدیره شرکت قرار داده است.
این گزارش می افزاید افزایش سرمایه این شرکت منوط به اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب آن توسط مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام می باشد.
این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم تلفیقی گروه (قبل از کسر سهم اقلیت) برای سال مالی ۹۱ را تا تاریخ ۷ اسفند ماه سال ۹۱ مبلغ ۴۷۲ ریال اعلام کرده است.
“اخابر” پیش‌بینی سود هر سهم شرکت اصلی برای سال مالی ۹۱ را در در نخستین پیش بینی مبلغ ۴۱۶ ریال و در اسفند م اه سال ۹۱ مبلغ ۴۱۲ ریال اعلام کرده‌ است و طی دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ اذر ماه سال جاری مبلغ ۵ ریال سود به ازای هر سهم پوشش داد.
دستور جلسه، مجمع امروز که در پژوهشگاه نیرو برگزار می شود به این شرح است:
استماع گزارش هیئت‌ مدیره و بازرس قانونی.
تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۱/۱۲/۳۰
انتخاب حسابرس و بازرس قانونی
انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار
تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره
تعیین پاداش هیئت مدیره
سایر موارد
توضیحات:
سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه است. 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر