در حال خواندن
آموزش نحوه اتصال به شبکه ملی اطلاعات
0

معاون سازمان فناوری اطلاعات ایران از اجرای دستورالعمل فرهنگسازی، آموزش و مشاوره به دستگاههای حاکمیتی در راستای پیاده سازی دستورالعمل های شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش مهر، علی اصغر انصاری، از تدوین دستورالعملهای ماده ۳ از آیین نامه اجرایی بند ب ماده ۴۶ برنامه پنجم توسعه که مرتبط با سیاستهای اجرایی شبکه ملی اطلاعات است، خبر داد و گفت: این دستورالعمل ها در قالب ۳ بند در سازمان فناوری اطلاعات ایران تدوین شده و بزودی نیز در کارگروه مدیریت فاوای دولت تصویب و ابلاغ می شود. وی با بیان اینکه براساس بند ج این دستورالعمل، سازمان فناوری اطلاعات ایران موظف به فرهنگسازی، آموزش و مشاوره به دستگاههای حاکمیتی در زمینه پیاده سازی قوانین و الزامات شبکه ملی اطلاعات است، تصریح کرد: هم اکنون این دستورالعمل در قالب آموزش فنی به برخی از دستگاههای اجرایی و سازمانهای تابعه و وابسته آنها آغاز شده است و بزودی سایر دستگاههای اجرایی نیز به این جلسات توجیهی فراخوانده می شوند. انصاری دستورالعمل فنی بند ج ماده ۳ از آیین نامه اجرایی بند ب ماده ۴۶ را در راستای فرهنگسازی و آموزش به دستگاههای اجرایی برای هم بندی و اتصال و اشتراک گذاری شبکه های اختصاصی دستگاهها و ارائه خدمات تعاملی عنوان کرد و گفت: بند ب این ماده از آیین نامه اجرایی برنامه پنجم توسعه، سازمان فناوری اطلاعات را موظف به نظارت بر این عملکرد کرده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر