در حال خواندن
فیضی به تالیا پیوست
0

صابر فیضی، به نمایندگی از شرکت مبین ایران به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره به شرکت خدمات ارتباطی تالیا پیوست.
نود آی سی تی – براساس این گزارش با اضافه شدن صابر فیضی به مجموعه تالیا به نظر می‌رسد مالکان جدید این شرکت با به کارگیری افراد توانمند و با سابقه قصد احیای دوباره تالیا دارند.
شرکت تالیا با توجه به تغییراتی که در ۵ ماهه گذشته در مدیریت این شبکه رخ داده توانسته در این مدت، گام‌های موثری در جهت راه‌اندازی و بهبود سرویس دهی به مشترکانش بردارد.
در حال حاضر مشترکان تالیا در تمامی مراکز استان‌ها امکان استفاده از سیم‌کارت‌های خود را دارند و در آینده‌ای نزدیک نیز با توجه به زمزمه‌هایی که شنیده می‌شود باید منتظر تحولات جدیدی در عرصه ارتباطات کشور با برگشت تالیا بود.
گفتنی است، صابر فیضی پیش از این مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بوده و اکنون نیز مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین مالک سهم مدیریتی شرکت مخابرات ایران است.
لازم به ذکر است، چند روز پیش نیز با توجه به اینکه سه سال مانده به پایان اعتبار قرارداد تالیا، هیات مدیره شرکت مخابرات ایران ۱۰ سال قرارداد این پیمانکار را تمدید کرد.

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده شش میلیون سیم‌کارت اعتباری از شبکه تالیا واگذار خواهد شد و مالکان جدید اپراتور اعتباری تالیا تمامی تلاش خود را برای احیای دوباره این شبکه و رقابت با اپراتورهای فعلی کشور به کار خواهند بست.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر