در حال خواندن
اشتهار به کیفیت مبین‌نت و کسب نشان سه ستاره
0

شرکت ارتباطات مبین­ نت در روز ۱۸ آبان ماه که به عنوان “روز ملی کیفیت” نام­گذاری شده است، موفق به دریافت گواهی­نامه اشتهار به کیفیت سه ستاره شد.
نود فناوری – مبین‌نت، «اپراتور برتر سال ۹۳ به انتخاب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، بر مبنای مدل ملی ارزیابی کیفیت ایران و براساس ارزیابی‌های انجام شده در دوازدهمین دوره ارزیابی ملی کیفیت ایران این نشان سه ستاره را دریافت کرد.سازمان ملی استاندارد ایران هر ساله در این روز از برترین و سرآمدترین سازمان‌های ایرانی حائز شرایط در بخش‌های مختلف صنعت کشور شامل سازمان‌ها، بنگاه‌های اقتصادی بزرگ، واحدهای عملیاتی، موسسات بخش عمومی، بنگاه‌های کوچک و متوسط مستقل و بنگاه‌های کوچک و متوسط وابسته که در زمینه ارتقای کیفیت و سرآمدی کسب و کار فعالیت‌های چشمگیری داشته­اند، تقدیر می­کند.لازم به ذکر است مبین‏نت در ارزیابی دیگری که در سال ۹۳ بر اساس الگوی جامع ارزیابی اپراتورهای برتر (جشنواره فاوا) و از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام شد، مفتخر به کسب عنوان اپراتور برگزیده در محور شبکه­های ارتباطی و فناوری اطلاعات در بخش ارائه­دهندگان اینترنت وایمکس شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر