در حال خواندن
برکناری وزیر کشور تکذیب شد
0

مشاور رئیس جمهور درخصوص برخی اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه زمزمه هایی در سطوح عالی دولت مبنی بر برکناری عبدالرضا رحمانی فضلی از وزارت کشور به گوش می رسد گفت: این نوع اقدامات اطلاع رسانی صحیحی نیست و چنین خبری مطلقا صحت ندارد.
به گزارش تسنیم، بعد از ظهر امروز خبری مبنی بر اینکه زمزمه هایی در سطوح عالی دولت برای برکناری عبدالرضا رحمانی فضلی منتشر شد.بر همین اساس خبرنگار تسنیم با محمدرضا صادق مشاور حجت الاسلام روحانی تماس گرفت.وی در پاسخ گفت: این نوع اقدامات اطلاع رسانی صحیح نیست و چنین خبری مطلقا صحت ندارد.صادق تصریح کرد: به همه کسانی که در امور رسانه ای فعالیت می کنند توصیه می کنم که به طور واقعی پیام انتخابات پرشکوه ۲۴ خرداد را درک کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر