در حال خواندن
گیگ‌ریزان پاییزی مبین‌نت؛ هر هفته ۱۰۰۰ گیگابایت
0

شرکت ارتباطات مبین‌نت، «اپراتور برتر سال ۹۳ به انتخاب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» به پاس قدردانی از همراهی مشترکین خود که عضو بزرگترین خانواده وایمکس در کشور هستند، اقدام به برگزاری قرعه‌کشی‌های مختلف و جذاب و متفاوت کرده است.
نود فناوری – در اولین مرحله از سری قرعه‌کشی‌های مبین‌نت، قرعه‌کشی ۱۰۰۰ گیگابایت ترافیک در چهارشنبه هر هفته خواهد بود. در طی این طرح ویژه، هر هفته به ۱۰۰ نفر از مشترکین، ۱۰ گیگابایت ترافیک رایگان هدیه خواهد شد.مبین‌نت در چهارشنبه هر هفته به صورت کاملاً تصادفی و از بین مشترکین فعال خود به قید قرعه، ۱۰۰ نفر را انتخاب کرده و در صفحه‌ی ecare.mobinnet.ir اسامی آن‌ها را به عنوان برندگان طرح گیگ‌ریزان پاییزی منتشر خواهد کرد.مشترکین خوش‌شانس می‌بایست بر روی لینکی که در صفحه‌ی ecare ایشان قرار دارد، کلیک کرده و نسبت به فعال‌سازی هدیه‌ی خود اقدام نمایند.لازم به ذکر است اولین نوبت از این قرعه‌کشی، از روز چهارشنبه ۱۳ آبان ماه شروع می‌شود. امیدواریم نام شما نیز در بین اسامی برندگان هفتگی مبین‌نت باشد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر