در حال خواندن
ارایه خدمات وایمکس در ۹ شهر رسما متوقف شد
0

شرکت مبین نت به عنوان اپراتور دارای مجوز ارایه خدمات وایمکس در کشور در اطلاعیه‌ای از توقف ارایه‌ خدمات در ۹ شهر کشور خبر داده است.
نود آی سی تی – شرکت مبین نت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که به ‌رغم گسترش قابل ملاحظه‌ شبکه وایمکس مبین‌نت در سراسر کشور در یک سال گذشته و انجام بازاریابی و تبلیغات فراوان در زمینه‌ جذب مشتری، در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، ارایه‌ خدمات در برخی از شهرهای کوچک به دلیل فاصله‌ زیاد تعداد مشترکان فعال تا حداقل حد نصاب، فاقد توجیه اقتصادی است. لذا تصمیم گرفته شد به دلیل هزینه‌های بالای نگه‌داری شبکه، با اعلام قبلی از ادامه‌ ارایه خدمات به مشترکان حقیقی و حقوقی در شهرهای خلخال، مشکین شهر، پارس‌آباد، خدابنده، آزاد شهر، بروجن، بندر لنگه، اردکان و میبد صرف نظر شود.
بر این اساس، از دو ماه گذشته ضمن توجیه عوامل فروش و فنی، عملیات فروش در شهرهای مذکور متوقف شد و با تماس تلفنی یا ارسال پیامک برای مشترکین این شهرها، ضمن اعلام عذرخواهی، نحوه‌ استرداد مودم و دریافت کامل وجه پرداختی، به اطلاع آنها رسید. پس از پایان روند اطلاع‌رسانی، شهرهای فوق به منظور ایجاد ظرفیت بیش‌تر برای توسعه‌ شبکه‌ وایمکس مبین‌نت در سایر مناطق کشور، از مدار خارج شدند.
آن دسته از مشترکان شهرهای یاد شده که تاکنون با ایشان تماس گرفته نشده است، می‌توانند با پر کردن فرم مربوطه در بخش صدای مشتری در سایت مبین‌نت یا تماس با مرکز خدمات مبین‌نت به شماره تلفن ۰۹۶۷۹۰، نسبت به برگشت خدمت و مودم خود اقدام کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر