در حال خواندن
آزمایشگاه تست تجهیزات تلفن اینترنتی راه اندازی شد
0

بستر تست تجهیزات تلفن اینترنتی VOIP و سامانه‌های مبتنی بر IP در آزمایشگاه شبکه‌های مبتنی بر IP پژوهشکده فناوری ارتباطات مرکز تحقیقات مخابرات ایران راه اندازی و عملیاتی شد.

نود آی سی تی – بستر آزمون تجهیزات VOIP و سامانه‌های مبتنی بر IP توسط گروه ارتباطات ثابت پژوهشکده فناوری ارتباطات و در راستای پیاده سازی و آزمون سیستم ها و زیرسیستم های مبتنی بر IP، VOIP و شبکه های نسل جدید (NGN و IMS) و ایجاد پایلوت‌های تحقیقاتی و میدانی، راه اندازی شده است.
آزمایشگاه شبکه های مبتنی بر IP قابلیت انجام تست‌های تطابق، کارکردی و کارآیی تجهیزات سرور مبتنی بر IP مانند Call Server/Soft Switch/SIP Server، سامانه‌های دروازه ای مبتنی بر IP مانند VOIP Gateway، سامانه‌های سمت کاربر مبتنی بر IP مانند IP Phone/SIP Phone/Video Phone/Soft Phone و تجهیزات تلفنی سازمانی مبتنی بر IP مانند IP-PBX را دارا است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر