در حال خواندن
تشکیل جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده
0

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام روز گذشته به طور فوق‌لعاده تشکیل جلسه داد.
نود آی سی تی – مجمع عمومی عادی صاحبان سهام به منظور ارایه گزارش هیات مدیره شرکت پست و تصویب صورت های مالی سال ۹۱، بخش جاری با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل جدید و سابق، اعضای هیات مدیره جدید و سابق، معاونان مدیرعامل و جمعی از مدیران ستادی شرکت پست، نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری و سازمان حسابرسی جلسه فوق العاده تشکیل داد.
در این جلسه واعظی نظرات و رهنمودهای خود را درخصوص تحقق اهداف عالیه شرکت پست ارایه کرد.
همچنین خلاصه‌ای از فعالیت‌های شرکت پست در طول سال ۹۱ توسط مهندس کرباسیان تشریح شد و اهم اقدامات صورت گرفته به سمع و نظر اعضای مجمع عمومی رسید.
در ادامه گزارش بازرس قانونی شرکت در مورد رسیدگی به صورت­های مالی سال ۱۳۹۱ قرائت شد و توضیحات تکمیلی از سوی رییس هیات مدیره سابق، ذی حساب و مدیرکل امور مالی و برخی مدیران ستادی ارایه شد.
در همین ارتباط مجمع به اتفاق آرا صورت‌های مالی فوق را به تصویب رساند.
همچنین طی این جلسه بودجه اصلاحیه سال ۹۲ و پیشنهادی سال ۹۳ شرکت پست نیز مطرح و مقرر شد اقدامات بعدی با هماهنگی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری انجام شود.
انجام پی گیری های لازم درخصوص تکالیف مجمع دیگر تصمیم متخذه مجمع عمومی بود. 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر