در حال خواندن
۲ وعده روحانی به نماینده موافق وزیر ارتباطات در روز رای اعتماد
0

نماینده موافق وزیر ارتباطات در روز رای اعتماد گفت: پیش از سخنرانی به آقای روحانی گفتم می‌خواهم در دفاع از آقای واعظی صحبت کنم اما قبل از آن باید چند وعده به من بدهید تا بتوانم به عنوان موافق صحبت کنم.
نود آی سی تی – غلامرضا کاتب که در روز رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی به عنوان موافق صدارت واعظی بر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجلس صحبت کرده بود، در مراسم معارفه وی به عنوان وزیر جدید ارتباطات، علت سخنرانی موافق خود را بیان کرد.
کاتب گفت: به دو دلیل در زمان بررسی صلاحیت وزرا به عنوان موافق از وزارت آقای واعظی دفاع کردم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: دلیل نخست شناختم از وزارت ارتباطات و دلیل دوم ارادت ۱۵ ساله‌‌ام نسبت به آقای واعظی بود.
وی گفت: اعتقاد دارم در ۴ سال گذشته به این وزارتخانه ظلم شده و اکنون نیازمند تغییرات مدیریتی و ساختاری و  احیاء دارد.
کاتب بیان کرد: پیش از دفاع از آقای واعظی به آقای روحانی گفتم که می‌خواهم به دفاع از وی صحبت کنم، اما قبل از آن باید چند وعده بدهید، سپس بتوانم به عنوان موافق صحبت کنم؛ نخست اینکه مرکز تحقیقات مخابرات به جای اصلی خود بازگردد، دوم سازمان فضایی که به صورت خلاف قانون از وزارت ارتباطات جدا شد، بار دیگر به وزارتخانه بازگردد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: این کار باید به سرعت انجام شود، نه اینکه یک سال وقت بگذرد، بعدا اجرایی شود.
وی افزود: امروز باید در فضای مجازی حضور داشت و برای این کار لازم است به عنوان اولین ویژگی وزیر ارتباطات، دارای دیپلماسی بین‌المللی باشد. اگر بخواهیم وزارت ارتباطات را به جایگاه اصلی بازگردانیم، در اولین گام باید نگاه دولت به این وزارتخانه اصلاح شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر