در حال خواندن
یک میلیون و ۱۰۰ هزار شماره تغییر مالکیت دادند
0

به گفته مدیرکل امور مشترکان و متقاضیان شرکت ارتباطات سیار ایران، براساس ابلاغیه سازمان رگولاتوری در چند ماه گذشته همراه اول اقدام به ارسال پیامک به افرادی که بیشتر از ۱۰ خط تلفن بنامشان در شبکه ثبت شده است کرد.
نود آی سی تی – علی حمیدی با بیان این مطلب گفت: این افراد باید با مراجعه به دفاتر خدمات امور مشترکین ۱۰ خط را برای خود انتخاب و مابقی را به افردای که در اختیارشان بود واگذار و یا اینکه آنها را قطع کند.
وی بیان کرد: براساس آخرین آمار دریافتی، در حال حاضر نزدیک به یک میلیون و ۱۰۰ هزار مشترک سیم‌کارت اعتباری و حدود ۸۷ هزار مشترک سیم‌کارت دایمی نسبت به تغییر مالکیت اقدام کرده‌اند.
مدیرکل امور مشترکان و متقاضیان شرکت ارتباطات سیار ایران بیان کرد: این طرح به صورت مرحله‌ای در سراسر کشور در دست انجام است و سعی ما بر این است تا با فراخوان مقطعی موجبات مزاحمت برای مشترکانمان را فراهم نکنیم.
وی بدون اشاره به تعداد سیم‌کارت‌هایی که احتمالا سلب امتیاز خواهند شد، گفت: با اجرای این طرح در سراسر کشور تمامی سیم‌کارت‌ها تعیین کلیف خواهند شد و فعلا ما هیچ سیم‌کارتی را سلب امتیاز نکرده‌ایم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر