در حال خواندن
گلگسی ارزان قیمت سامسونگ وارد بازار شد
0

شرکت سامسونگ از دو گوشی هوشمند جدید که در خانواده گوشی‌های هوشمند معمولی طبقه‌بندی می‌شوند رونمایی کرد و توضیح داد که این محصولات جدید با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت به دست کاربران می‌رسند.
نود آی سی تی – شرکت سامسونگ از دو گوشی هوشمند جدید که در خانواده گوشی‌های هوشمند معمولی طبقه‌بندی می‌شوند رونمایی کرد و توضیح داد که این محصولات جدید با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت به دست کاربران می‌رسند.
به گزارش سلولار – نیوز، این دو گوشی هوشمند Galaxy Star و Galaxy Pocket Neo نام دارند که به‌ ترتیب به پردازنده‌های یک گیگاهرتزی و ۸۵۰ مگاهرتزی مجهز شده‌اند و حافظه‌های داخلی آنها ۴ گیگابایت است که البته می‌توان از طریق کارت حافظه آن را تا ۳۲ گیگابایت افزایش داد.
روی این دو گوشی هوشمند نسخه ۴.۱ سیستم‌عامل اندروید یا همان Jelly Bean به همراه رابط کاربری ویژه سامسونگ موسوم به Touchwiz نصب شده است. هر دو گوشی به کاربران امکان می‌دهند که به راحتی بتوانند به صورت همزمان از ابزارها استفاده کنند، عکس بگیرند و آن‌ها را به‌اشتراک بگذارند و صفحه اصلی گوشی را بر اساس سلیقه شخصی خود تغییر دهند.
هر دوی این گوشی‌ها به حسگرهایی مجهز هستند که نسبت به حرکت‌های کوچک عکس‌العمل نشان می‌دهند. به عنوان مثال زمانی که کاربر با یک تماس ناخواسته مواجه می‌شود می‌تواند با حرکت کوچک گوشی آن را روی حالت بی‌صدا بگذارد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر