در حال خواندن
گزینه نهایی دولت برای استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد+عکس
0

به دنبال طرح اسامی مختلف برای تصدی پست استانداری آذربایجان شرقی بالاخره گزینه نهایی دولت برای تصدی پست استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد.
به گزارش نصر نیوز، بعد از آنکه نمایندگان مجلس و در راس آن مجمع نمایندگان استان گزینه های احتمالی خود را برای تصدی پست استانداری آذربایجان شرقی معرفی کردند اعلام شد، علاوه بر گزینه های مطرح از سوی دولت نیز گزینه ای معرفی خواهد شد. این در حالی است که شنیده ها حکایت از نهایی شدن گزینه دولت برای تصدی این پست دارد و آن هم کسی نیز جز “سعید فائقی” رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی کشور.

سعید فائقی/ فریدون درویش زاده
همچنین منابع آگاه از نهاد ریاست جمهوری خبر می دهند در آخرین جلسه هیئت دولت ، ” فریدون درویش زاده” سرپرست سازمان نوسازی شهرداری تهران نیز به عنوان گزینه نهایی نمایندگان مجلس مطرح و مورد بررسی قرار گرفته است. این گزارش می افزاید، این هفته قرار است استاندار آذربایجان شرقی معرفی شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر