در حال خواندن
کامگارد توزیع کننده اول کسپرسکی در خاورمیانه شد
0

در گردهمایی نمایندگان خاور میانه کسپرسکی که هفته گذشته در راس الخیمه دوبی با حضور مهمانانی از ایران، امارات متحده عربی، کوی، عربستان و عمان برگذار شد، بازار خدمات امنیت و ضد بد افزار منطقه و آینده آن بررسی شد.
نود آی سی تی – سخنرانان این مراسم، تارک کوزباری (مدیر منطقه ای کسپرسکی)، خالد ابوبکر (مدیر فروش شرکتی) و حسام شیخ علی ( مدیر کانال فروش) در خصوص سر فصل هایی همچون مزایای آخرین محصول کسپرسکی End Poin Security 10 ، برنامه های این شرکت را برای شبکه توزیع به سخنرانی پرداختند و حاضران در کارگاه های عملی با ویژگی های جدید محصولات کسپرسکی آشنا شدند. در انتهای این برنامه دو روزه نیز کسپرسکی با اعطای جوایزی از همکاران برتر حوزه تقدیر به عمل آوردکه در این بخش شرکت کامگارد به دلیل تمرکز دقیق بر روی فروش، بازاریابی و تبلیغات و همچنین پشتیبانی فنی و آموزش مناسب محصولات رده ی شرکتی و تجاری کسپرسکی با کسب بالاترین تعداد مشتریان راضی و وفادار در این رده به عنوان بهترین توزیع کننده VAD در دسته محصولات تجاری کسپرسکی برگزیده شد.
محمد مبصری  ضمن ابراز خرسندی از کسب دوباره عنون توزیع کننده برتر کسپرسکی در خصوص دریافت نشان ویژه توزیع کننده برتر محصولات تجاری گفت: دریافت چنین عنوانی نشانگر تلاش شبانه روزی و بی وقفه کامگارد و تمام همکاران ما است و امیدواریم با بهبود بسترهای مرتبط با کسب و کار دوستان مان  و ارتقا سطح دانش فنی کل شبکه توزیع کامگارد این عنوان را در سطوح مختلف حفظ کنیم.
او افزود : همکاری کامگارد در کسپرسکی در سال آینده نیز بر اساس استراتژی و برنامه های کلان دو شرکت در سطوح مالی ادامه خواهد یافت.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر