در حال خواندن
وزیر ارتباطات: عمر مفید مشاغل مدیریتی ۳ تا ۵ است
0

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ماموریت رسانه‌ها از نوع هدایت است و یک خبرنگار از طریق اطلاع رسانی شفاف، جامعه را بسوی تلاش و سازندگی سوق می دهد.
نود آی سی تی – محمد حسن نامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: رسانه ها وظیفه دارند نقاط ضعف دستگاه ها، سازمان ها و مشکلات جامعه را نیز منعکس کنند، تا با همکاری جمعی کاستی ها رفع شود.
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها پیشانی دستگاه ها وسازمان ها هستند و تلاش یک دستگاه را به جامعه می رسانند، افزود: اگر روابط عمومی کار خود را به درستی انجام ندهد و عملکرد دستگاه را به جامعه منتقل نکند، باعث رکود دستگاه و جامعه می شود.
نامی با ابراز رضایت از فعالیت های روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی دوره گذشته گفت: مسوولان سابق در حد توان تلاش کردند، اما گردش مشاغل مدیریتی باید به گونه ای باشد که یک پست مدیریتی بیش از پنج سال در اختیار یک فرد نماند.
وی افزود: روال معمول تصدی مشاغل مدیریتی در دنیا بین سه تا پنج سال است و تصدی یک شغل بیش از پنج سال رکود و توقف ایجاد می کند و باعث یکنواختی در برنامه ها می شود.
وی با اشاره به انتصاب، علی افتخاری به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امیدوارم پس از این شاهد رشد و شکوفایی روابط عمومی باشیم.
نامی گفت: مقامات در جمهوری اسلامی بالا و پایین ندارند و در یک نظام الهی مقام بالاتر به معنی مسوولیت بیشتر و پاسخگویی بیشتر است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش دیگری از سخنانش گفت: کشور ما به دلیل ایستادگی در برابر استکبار همیشه مورد هجمه دشمنان بوده است و قدرت های استکباری سعی دارند برای ضربه به نظام، در درون ما اختلاف ایجاد کنند ولی ازآنجا که معیار ما همیشه دوستی، برادری و نزدیکی بوده، تلاش های آنها بی نتیجه مانده است.
نامی ادامه داد: تا قبل از انقلاب اسلامی سه میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر از خاک کشور جدا شد، اما به یمن نعمت ولایت و وحدت؛ بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نتوانستند یک وجب از خاک کشور را جدا کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: باید قدر نعمت ولایت را بدانیم، چرا که معلوم نیست اگر ولایت را نداشتیم چه بر سر کشور می آمد.
نامی افزود: در خانواده هم گاهی بچه ها با یکدیگر درگیر می شوند ولی پدر به همه علاقمند است و تمام مشکلات حول محور پدر قابل حل است و ما باید قدر این نعمت را بدانیم و در جهت فرمان مقام ولایت حرکت کنیم.
در این مراسم از تلاش های محمد حسین پور، مدیرکل سابق روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر شد.
گفتنی است، حسین پور، به مدت شش سال مدیرکل روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر