در حال خواندن
کارگروه های تخصصی شبکه مخابراتی کشور تشکیل می شود
0

معاونت شبکه شرکت مخابرات ایران، کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف سوئیچ ، انتقال ، دیتا ، موبایل ، نیرو و تجهیزات WLL تشکیل می دهد.
نود آی سی تی – این کارگروه ها باید در فاز مطالعاتی پروژه مرکز کنترل عملیات شبکه مخابراتی کشور ( Network Operation Center – NOC ) با همکاری شرکت مشاور برای فاز تحقیق و تکمیل پرسشنامه های فنی، به تحلیل و بررسی وضعیت شبکه مخابرات ایران بپردازند.
از دیگر وظایف این کارگروه ها، تهیه مشخصات فنی و تائید فازهای مختلف و کمک به مدیریت پروژه در استان ها خواهد بود.
اعضای این کارگروه ها از میان متخصصان و خبرگان ۳۰ شرکت مخابرات استانی و شرکت های ارتباطات ثابت و سیار انتخاب می شوند.
این افراد همچنین طی یکسال گذشته نیز برای به نتیجه رسیدن و اجرایی شدن پروژه همکاری مستمری با مجموعه معاونت شبکه مخابرات داشته اند و اکنون به عنوان اعضای کارگروهها، بازوی اجرایی در تایید و تحویل فازهای مختلف پروژه NOC خواهند بود.
اجرایی شدن پروژه OMC در سطح کشور و با همکاری شرکتهای مخابرات استانها نمونه ای از خروجی این کارگروهها است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر