در حال خواندن
چگونگی رفع مشکلات ثبت نامی و پاسخ به سوالات مرتبط با آزمون مخابرات
157

با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون همچنان متقاضیان استخدام سوالات زیادی در خصوص نحوه برگزاری آزمون داشتند که آنها را با داوود زارعیان مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران طرح کردیم. در ادامه پاسخ آنها را می‌خوانید.
 
آیا برای افرادی که رشته آنها اشتباه وارد شده امکان ویرایش وجود دارد؟
اگر متقاضیان تنها در ثبت رشته امتحانی اشتباه کرده‌اند می‌توانند با دفتر روابط عمومی مخابرات به شماره ۸۸۱۱۳۹۳۸ تماس بگیرند و مشکلات خود را برطرف کنند.
 
آیا هنگام توزیع کارت آزمون امکان اصلاح بعضی از خطاها وجود دارد. مثلا برخی نمی‌دانند که آیا پولی ازحسابشان کم شده یا نه. ولی کد رهگیری برای آنها پیامک شده است و این در حالی است که هنگام ویرایش اطلاعات چیزی از اینکه پولی پرداخت کرده‌اند یا نه ارایه نشده است.
افرادی که مطمئن هستند که پول واریز نکرده‌اند اما کد رهگیری برایشان ارسال شده است نگران نباشند. این دسته از افراد می‌توانند با پرداخت هزینه به شماره حساب ۱۳ / ۱۷۴۰۰۰۰۶  بانک ملت شعبه میرداماد اقدام کنند. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بانک و پرداخت هزینه آزمون با در دست داشتن قبض وجه واریزی در جلسه آزمون شرکت کنند. تاکید می‌شود که همراه داشتن اصل فیش واریزی برای ورود به جلسه الزامی است.
برخی از داوطلبان چندین بار در فرصت‌های داده شده مبلغ آزمون را پرداخت کردند و مبلغ بازگشت داده شد. در شرایطی که این افراد داوطلب شرکت در آزمون هستند پیام داده شد که در صورت عدم واریز وجه ثبت نام لغو می‌شود.
تقریبا ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر هستند که با وجود ثبت نام هنوز اقدام به پرداخت هزینه مربوط به آزمون نکرده‌اند، در صورتی که همه مراحل ثبت نام درست باشد و متقاضی تا یک مرحله پیش رفته باشد و سایت قطع شده باشد شک نکنند که نرم‌افزار مربوط به ثبت نام تمام مراحل را ذخیره کرده است. به شرطی که متقاضی در مرحله تکمیل ثبت نام کار را نا تمام رها نکرده باشد اطلاعات افراد در سیستم موجود است و ما یک هفته قبل از برگزاری آزمون سایت را برای رفع اشکالات باز خواهیم کرد.
 
لطفا توضیح دهید کسانی که در آزمون پذیرفته می‌شوند به چه صورت مشغول به کار خواهند شد آیا قرارداد آنها پیمانی، رسمی و یا  قراردادی خواهد بود؟
مدیران شرکت مخابرات ایران تصمیم دارند در صورتی که مشکلی ایجاد نشود تمامی پذیرفته شدگان در آزمون را به صورت قرارداد پیمانی ۳۰ ساله جذب کنند. اما چیزی که مسلم است قرارداد پذیرفته‌شدگان در آزمون پیمانی خواهد بود. در ضمن براساس قوانین هیچ دستگاهی نمی‌تواند به صورت رسمی با کارکنان خود قرارداد امضا کند.
 
لطفا سرفصل منابع آزمون را به صورت تفکیکی برای تمامی رشته‌ها اعلام کنید.
تمامی متقاضیان برای مطلع شدن از منابع آِمون به اطلاعیه اول استخدام مخابرات که در سایت موجود است مراجعه کنند. مدیران مخابرات بیشتر از آن چیزی که در آن اطلاعیه آمده است نمی‌توانند اطلاعات دیگری بدهند و از آنجا که این شرایط برای تمامی متقاضیان یکسان است قطعا مشکلی ایجاد نخواهد شد.
 
امتیاز کارکنان شاغل در مخابرات، فرزندان آنها و بازنشستگان به چه میزان است؟
اول به یک نکته که خیلی‌ها به آن اعتراض داشتند اشاره کنم ما در مخابرات برای کارکنان سهمیه در نظر نگرفته‌ایم بلکه براساس میزان تحصیلات و سابقه آنها حداکثر تا ۳۸ امتیاز  برای هر فرد در نظر گرفته خواهد شد که با توجه به شرایط کارکنان شاغل این امتیاز کم و یا زیاد می‌شود. برای فرزندان بازنشستگان و کارکنان مخابرات نیز امتیاز مختصری در نظر گرفته شده است.
 
تعداد افزایش ظرفیت آیا مشخص شده است و در چه رشته‌هایی را شامل می‌شود؟
افزایش ظرفیت‌ها و رشته‌ها پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.
 
برخی از افراد کدرهگیری خود را گم کرده‌اند این افراد برای دریافت کارت ورود به جلسه با مشکل روبرو خواهند شد لطفا راهنمایی کنید چگونه می‌توانند این مشکل را حل کنند؟
همزمان با ارایه کارت ورود به جلسه آزمون گزینه‌هایی دیگری از جمله کدملی، مشخصات نام و نام خانوادگی نیز در نظر گرفته خواهد شد تا این دسته از افراد با مشکلی روبرو نشوند.
 
آیا سوالات مربوط به مسایل شرعی و مسایل اجتماعی و اقتصادی در آزمون طرح می‌شود؟
متقاضیان در نظر داشته باشند تا تنها ۳۰ سوال عمومی در آزمون طرح خواهد شد که بخشی از این سوالات هم معارف خواهد بود، چنانچه متقاضیان مروری بر سوالات آزمون‌های استخدامی مشابه داشته باشند می‌توانند با نحوه طرح سوالات در آزمون مخابرات آّشنا شوند.
 
بسیاری از متقاضیان به این موضوع که سوالات تخصصی دارای ضریب نیستند اعتراض دارند،‌ آیا این احتمال وجود دارد که این موضوع تغییر کند؟
وقتی شرایط برای تمامی متقاضیان یکسان است نباید نگرانی در این زمینه وجود داشته باشد.
 
تعداد زیادی از متقاضیان به نبود امکان استفاده از ماشین حساب در جلسه آزمون اعتراض داشتند آیا امکان تجدید نظر وجود دارد؟
این موضوع را در جلسات مربوط به آزمون طرح خواهیم کرد در صورت موافقت قبل از برگزاری آزمون اطلاع رسانی خواهیم کرد.
 
یکی دیگر از موضوعات مورد اعتراض در نظر گرفتن حداقل حقوق پایه ۶۰۰ هزار تومانی است، با توجه به اینکه به این مبلغ مالیات هم می‌خورد و هزینه‌های بالای زندگی با این رقم قابل جبران نیست، توضیح بیشتری بفرمایید.
متقاضیان توجه داشته باشند که این مبلغ پایه حقوق است و در کنار آن اضافه کار، حق مسکن، عائله مندی و سایر مزایا نیز وجود دارد که به این مبلغ اضافه خواهد شد. قطعا حقوق پرداختی مخابرات اگر از سایر سازمان‌ها بیشتر نباشد کمتر نیز نخواهد بود.
 
تاریخ برگزاری آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران ” ۱۷ شهریور”
بر اساس آخرین مصوبات جلسه کمیته جذب نیرو ، آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران جمعه ۱۷ شهریور ماه برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران زمان برگزاری آزمون استخدامی این شرکت به روز جمعه ۱۷ / ۶ / ۹۱ ساعت ۹ صبح تغییر یافته است ، اما زمان صدور کارت و محل برگزاری آزمون متعاقباً اعلام می شود. همچنین با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان علی رغم ثبت نام هنوز موفق به پرداخت وجه ثبت نام نشده اند لذا شماره حساب ۱۳ / ۱۷۴۰۰۰۰۶  بانک ملت شعبه میرداماد جهت واریز نقدی از طریق شعب بانکی ، در نظر گرفته شده است . این داوطلبان باید پس از واریز وجه ثبت نام ، شماره و تاریخ فیش را در زمان صدور کارت که به صورت اینترنتی انجام می شود در محل مربوطه ثبت و اصل فیش را در روز آزمون ارایه کنند.
 
گفتنی است هم اکنون داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این لینک نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.
 

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۱:۳۹

    سلام لطفا بگین کسانی که کد رهگیری نگرفته اند چه کاری باید بکنن؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۱:۴۶

    چرا برای فرزندان و کارکنان امتیاز کمی در نظر گرفته اید
    لطفا کمی امتیاز فرزندان کارکنان را افزایش بدین. پدر و مادر ما یک عمر در این سازمان کار و تلاش کردن. انصاف نیست

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۳:۵۳

    سلام تو را خدا جواب این سوال را لطفابدهیدظرفیتهای تعیین شده در استانها چرا این قدر ناعادلانه بوذه بعضی استانها چندین برابر دیگر استانها در خواست نیرو کردن اگه واقعا دست مدیر عامل یا هیات مدیره بوده کوتاهی در حق کارکنان و همشهریهایشان کردن ما که نمی گذریم همه ما بالاخره میمیریم انشااله سرپل صراط حقمنو می گیریم مثلا استان کرمانشاه وگیلان از همه استانها کمتر اعلام نیاز کرده این در جای که عمده کار مخابرات گردن نیروهای شرکتی است

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۰۴

    این همه طول دادن برگزاری آزمون چه دلیلی داردوهمین طورمراحل بعدی استخدام؟شایدمنتظرهستیدکه افرادموردنظرتان ونورچشمیان درسشان تمام شودیافرصت بیشتری دراختیارشان بگذارید؟!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۰۹

    سلام : ۱۷ شهریور برای آزمون خیلی زوده مهر یا آبان برگزار شود خوبه.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۱۵

    مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران
    جناب آقای دکتر زارعیان
    سلام علیکم
    با احترام و تحیات الهی خواهشمند است زمان آزمون رو از ۱۷ شهریور به مهر یا آبان انتقال دهید لطفا” اقدامات لازم را مبذول فرمائید.
    با کمال تشکر
    جمعی از شرکت کنندگان در آزمون شرکت مخابرات

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۱۹

    دکتر زارعیان تشکر تشکر تشکر…….
    ما دست بوس تو هستیم فقط سهمیه نیروهای شرکتی با این همه زحمتی که می کشن و صاحب تجربه فراوانی که شده اند را زیاد تر کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۲۲

    با نظر همه بجه ها موافقم آزمون در مهر یا آبان برگزار شود.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۲۵

    من یک فرد شرکت کننده ار بیرون مخابراتم دادن امتیاز به نیروهای شرکتی قابل تأمل و واجب است اما دادن امتیاز به فرزندان مخابرات و باز نشسته یک ظلم بزرگی به همه شرکت کنندگان در آزمون مخابرات است.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۲۸

    دادن امتیاز به فرزندان مخابرات و بازنشسته یک ظلم بزرگ به همه شرکت کنندگان در این آزمون است پدر ما چه گناهی کرده که نتوانسته در مخابرات مشغول به کار شود پدر آنها در مخابرات کارکردند وحق خود را گرفتند.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۲۹

    خواهش می کنیم زمان آزمون رو به خاطر ماه مبارک رمضان به آخر مهر بندازید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۳۱

    سهمیه نیروهای شرکتی واقعا” خیلی کمه آن را زیاد کنید تا از بی عدالتی جلوگیری شود.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۳۲

    خواهشمند است به ازای هر سال سابقه کار نیروی شرکتی ۵ امتیاز بدهید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۳۳

    بار برگزاری آزمون در آبان موافقم. مهدی از اصفهان

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۳۷

    روز جمعه ساعت ۹ صبح عالیه ام تاریخ اون مشکل داره باید به آخرای مهر منتقل بشه .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۴۰

    لطفا” برای نیروهای شرکتی امتیاز رو بیشتر کنید چون ما هم کاربلد شدیم و هم در عرصه مدیریتی می توانیم وارد شویم آیا درسته یک نیروی تازه وارد رو می خواهید سرپرست ما کنید آیا این از نطر اسلام و شرع دین و پیامبر(ص) و حضرت علی (ع) درسته .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۴۱

    خواهش می کنیم آزمون رو از ۱۷ شهریور به آخرای مهر منتقل کنید یا اصلا” بندازید به آبان ماه.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۴:۴۳

    این نظر من نیست این نظر کل بچه های استان تهران ، آزمون در آبان برگزار شود.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۰۵:۳۶

    من پرداخت را انجام داده و کد رهگیری گرفتم. اما موقع ویرایش مراجعه نکردم. ثبت نام انجام شده؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۱۰:۱۲

    با سلام
    می خواستم ازتون خواهش کنم زمان ازمون را یا همان ۱۰/۶ برگزار کنید یا ان را به اواخر شهریور یا مهر موکول کنید.بابا اخه ما هر برنامه ریزی می کنیم شما با تغییر زمان ازمون ان را به هم می زنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۱۰:۲۰

    خواهشا فکری به حال ارتباطات سیار بشه نمیشه بیایم ازمون تهران بذارید مراکز استانها . چرا نگفتید تهرانه فقط ما علم غیب نداشتیم . پولمون حروم شد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۱۰:۵۵

    یک سال بعد:
    بر اساس آخرین مصوبات جلسه کمیته جذب نیرو ، آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران جمعه ۱۳ مهر ماه برگزار می شود.
    دو سال بعد:
    بر اساس آخرین مصوبات جلسه کمیته جذب نیرو ، آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران جمعه ۱۷ آبان ماه برگزار می شود.
    سه سال بعد:
    بر اساس آخرین مصوبات جلسه کمیته جذب نیرو ، آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران برگزار نمی شود.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۱۲:۲۸

    سلام .ممنون .ولی بازم سوال بچه های کامپیوتر رو نپرسیدین که! آخه مفاهیم برنامه نویسی به چه زبانی! در جدول منابع نوع زبان مشخص نشده. ما که نمیگیم اسم کتاب و مولف رو بیان کنید!حالا ما پذیرفته میشدیم بعد جذب میشدیم ،خودمون در باره کم و زیاد حقوق صحبت میکردیم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۱ در ۱۲:۵۱

    باسلام بالاخره متوجه نشدیم ماکارگزاران مخابرات روستایی آیا از سهمیه شاغل در شرکت مخابرات بهره مندیم یا نه.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۱:۱۱

    امیدوارم قبول بشم چون دارم زحمت می کشم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۲:۱۸

    سلام
    ممنون از اطلاع رسانی تون.
    لطفا این سوال رو هم برای رشته کامپیوتر بپرسید که:
    منظور از مفاهیم برنامه نویسی همون درس “طراحی و پیاده سازی زبان های برنامه سازی” هست یا نه؟
    با عنوانش مشکل داریم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۲:۲۳

    ای بابا هر دم از این باغ بری میرسد یک بار خانواده شهدا سهمیه میخوان. که این گروه انصافا حقشونه. یه بار شرکتی ها سهمیه میخوان .یه سری هم خانواده هایی که پدرشون مخابراتی سهمیه میخوان. یه بارم فرزندان بازنشسته سهمیه میخوان. همشون میگن انصاف نیست.اخه خدا تکلیف ماها که هیچ کدوم نیستیم چیه؟تورو خدا فقط یه ذره عادلانه و علی وار فکرکنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۳:۰۰

    در پاسخ به این شخص که می گه پدر من ۳۰ سال تو مخابرات کار کرده باید بگم پدران ما هم ۳۰ سال در راه این انقلاب و ایران در ادارت دیگر و در کارهای سخت و زیان آور کار کردن در صورتی که آن اداره ها هزاران آزمون برگزار کردند ولی هیچ امتیازی برای ما قائل نشدند حال چرا باید مخابرات این کار را انجام دهد مگر مخابرات هنگام جذب نیرو در قسمت خصوصی فقط از فرزندان کارکنان مخابرات استفاده نکرده که کرده حال که نوبت آزمون استخدام شده باز هم باید شما ها مورد توجه قرار گیرید پس ما و پدرانمان که توی این مملکت داریم زندگی می کنیم تکلیف ما چیست خواهشمندیم این امتیاز ناعادلانه رو حذف کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۳:۴۱

    با سلام
    من یک سوالی داشتم
    میشه بگید برای دروس عمومی چه کتابهایی را باید خوند؟
    همون دروس عمومی مدرسه ایت که برای ورود به دانشگاه خوندیم فارسی دوم-سوم و پیش دانشگاهی؟
    و برای دروس معارف آیا کتابهای دین و زندگی اول -دوم-سوم-پیشدانشگاهی کافی است؟
    ممنون میشم لطف کنید سریع جواب بدید چون خیلی سردرگم هستم ممنون

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۳:۴۷

    ۱۷ شهریور تاریخ خوبیه ازتون خواهش میکنم به مهرماه یا آبان ماه نندازید ازتون خواهش میکنیم تارخ الان که اعلام کریدید خوبه مممنون

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۳:۵۴

    با سلام
    خواهشمندیم تاریخ برگزاری را به روز ۵ شنبه یا به بعد از ظهر روز جمعه تغییر دهید
    زیرا در روز جمعه ۱۷/۶/۹۱ آزمون اصول بازار سرمایه سازمان بورس اوراق بهادار است که الان با آزمون مخابرات تداخل پیدا کرده است
    لذا خواهشمند است در زمان برگزاری آزمون تجدید نظر کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۴:۲۲

    با سلام
    من پس از ثبت نام کدرهگیری دریافت کردم و از حسابم هم کسر شد ولی sms و email دریافت نکردم؟ یعنی ثبت نام شده ام یا نه؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۸:۱۴

    جناب دکتر زارعیان لطف کنید توضیح بفرمائید ظرفیت پذیرش نیرو در هر استان بر چه اساسی بوده؟چرا استان کرمان با ۲۶شهرستان وجمعیت ۲۶۵۲۴۱۳نفر ومساحت۱۸۳۷۱۴کیلومتر باید ظرفیت پذیرشش ۴/۱استان قم با۱۰۶۴۵۴۶نفر جمعیت و مساحت۱۴۶۳۱کیلومترمربع باشد؟آیا این موضوع به نزدیکی این قبیل استان ها به تهران و روابط مدیرانشان با مدیران تهرانی برمیگردد؟یا به روابط عمومی پایین مدیران استان ما؟لطفا توضیح دهید چوب کدام بخش را ما میخوریم؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۸:۲۶

    خانم های رشته برق استان کرمان یا اصلا به درد شرکت نمی خورند(از دید مدیران دلسوز شرکت)یا مدیران اصلا خبر ندارند اونها هم وجود دارند والا مدیران ما اهل اجحاف در حق چند نیروی شرکتی نیستند اون هم خانم هایی که هم درشرکت تمام تلاششون رو میکنند و مسئولیت زیادی دارند و هم بار زندگی بر روی دوش دارند …

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۸:۲۷

    باسلام خواهشا امتحان رو به تاخیر نیاندازید نمیشه که اینطوری

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۹:۰۳

    لطفا کمی امتیاز فرزندان کارکنان را افزایش بدین. پدر و مادر ما یک عمر در این سازمان تلاش کردن.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۹:۱۸

    ظرفیت رشته نرم افزار ارتباطات سیار برای آقایون خیلی کم هست خواهشمندیم آن را زیاد کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۰۹:۳۷

    سلام بانک ملت شعبه میرداماد برای تهرانی هاست پس شهرستانی ها چیکار کنن؟ کجا پول واریز کنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۱۰:۱۳

    سلام
    من ثبت نام کردم کد رهگیرم دریافت کردم، پول هم واریز کردم، متاسفانه به حساب برگشت و من نتوانستم مجددا واریز را انجام دهم ، آیا تمکان ثبت قطعی وجود دارد؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۱۰:۴۵

    با سلام
    در مورد علت تاخیر در برگزاری آزمون چیست؟ داوطلبان که نمی توانند کل عمرشان را جهت آزمون استخدامی صرف کنند.
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۱۰:۵۸

    ما ۱۷ شهریور مسافرت می ریم از قبل هم بلیط خارج از کشور رو خریدیم.خواهش می کنم زمان آزمون رو بندازید مهر یا آبان.بعد از رمضان همه مسافرت میرن.این چه برنامه ریزی هست که کردید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۱۱:۰۲

    با سلام ، خواهش میکنم این تاریخ را تغییر دهید، من در این تاریخ راهی کربلا هستم، حداقل ۱۶ شهریور قرار دهید، تاریخ زیارتم را به گفته سایت شما انتخاب کرده بودم، الان نمی توانم ان را تغییر دهم لطفا تاریخ ازمون را قبل از ۱۷ شهریور قرار دهید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۱۱:۱۸

    با سلام،لطفا زمان ازمون را به مهر یا ابان موکول کنید.خواهش می کنم این لطف را در حق ما بکنید،به خدا ما هم برای زندگیمون برنامه داریم و شما با این تغییرات…
    و لطفا اگه زمان ازمون را تغییر می دهید زودتر زمان جدید را اعلام کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۱۱:۲۵

    سلام و خسته نباشید جناب اقای دکتر زارعیان…. خواهش میکنم راجع به بومی بودن هم امتیاز قائل شوید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۱۱:۵۵

    در پاسخ به اظهار نظر آقایی که میگیه ما عمرمون رو صرف آزمون استخدامی کردیم باید بگویگم شما اصلا” نمی فهمید دارید چی می گید شما عمرتان را صرف کارهای بیهوده،آزار و اذیت پدر ومادرتان و مردم آزاری و لاابالی گری گذرانده اید نه برگزاری آزمون مخابرات، آزمون مخابرات یک فرایند مهم در اجرای تغییر و تحول در مخابرات می باشد نمی شود با یک ماه یا دو ماه همه چیز را تمام کنیم ممکنه کار به اشتباه و خطا بینجامد باید با صبر و آرامش خاطر این مرحله طی شود نه با عجله پس اگر آزمون به عقب بیفتد و همچنین مراحل دیگر نباید کسی معترض باشد تا کاری که می خواهد انجام گیرد با سلامت انجام شود نه با عیب ونقص که بعدا” نه همه شرکت کنندگان ناراضی باشند و نه خود مدیران شرکت مخابرات. پس خواهشند با عجله کار را تمام نکنید. با کمال تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۱۲:۰۲

    من با phd برق-الکترونیک هنوز نباید یک جای دولتی قبول بشوم!!!!!
    حتما بی سوادم که باید سال های عمرم و پولم در راه آزمون دادن بگذرددددددددددددددددددددد.
    به این ماه مبارک پیام من را حذففففففففف نکنیددددد.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۱۲:۴۸

    سلام لطفا اینقدر تاریخ آزمون رو عوض نکنید. خواهش میکنیم یوقت پارتی بازی نکنیدا ما زحمت کشیدیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۲ در ۱۲:۵۴

    چرا امتیازجذب فرزندان بازنشسته کمه؟مگه همکاران بازنشسته که ۳۰ سال خدمت کرده اند از یک نیروی شرکتی که حداکثر ۱۰ سال سابقه کار دارد ارزش کمتری برای اداره دارد؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۴ در ۰۸:۴۸

    هنوز یاد نگرفتیم که نظر شخصیمون رو به کل افراد نسبت ندیم….کی گفته همه ی بچه های شرکتی تهران با به تعویق افتادن آزمون موافقن؟؟؟ اصلا چرا باید به تعویق بیفته؟؟؟؟
    لطفا دیگه این تاریخ رو عوض نکنید…..بگیرین امتحانو تا از این استرس هر روزه خلاص شیم….

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۵ در ۰۲:۲۷

    خداییش خدا رو خوش نمیاد انقدر ملت رو اذیت کنین.هر وقت دوست دارین زمان ازمون رو جا به جا میکنین و تموم برنامه ریزی ملت رو به هم میزنید.دیگه انقدر این دست و ان دست نداره .مگه کسی که امادگی واسه ازمون داره به ۱ هفته اطلاعاتش از قبل چقدر بیشتر میشه؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۵ در ۱۲:۱۷

    لطفا آزمون را در مهر ماه برگزار کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۵ در ۱۲:۲۱

    زورتون میاد نظر ما رو هم اضافه کنید بی انصافا بابا شما دیگه کی هستید فقط میتونید چیزای خوب رو بگذارید (بابا این تاریخ خیلی ها بهش اعتراض دارند ۱۷ شهریور چرا شما گوش نمیکنید .کو گوش شنوا.دهم که خوبببببب بود

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۷ در ۰۳:۲۲

    سلام
    خواهشمندم تاریخ برگزاری را به روز ۵ شنبه یا به بعد از ظهر روز جمعه تغییر دهید زیرا در روز جمعه ۱۷/۶/۹۱ آزمون اصول بازار سرمایه سازمان بورس اوراق بهادار است که الان با آزمون مخابرات تداخل پیدا کرده است لطفا در زمان برگزاری آزمون تجدید نظر کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۷ در ۱۱:۲۵

    باسلام خدمت جناب آقای دکتر زارعیان.من یک نیروی شرکتی با ۶ سال سابقه کاری هستم و به علت این که برای رشته ریاضی کاریردی در استان مرکزی(اراک)حتی یک سهمیه هم قرار نداده بودید من برای شرکت ارتباطات سیار شرکت کردم.استان ما سوابق کاری تمامی کارکنان شرکتی را برای تهران ارسال کرده است ولی مدارک من را چون نمیتوانم برای استان خودم آزمون دهم ارسال نمیکند .و میگویند باید منتظر باشم تا شرکت سیار سوابق ما را بخواهد .تا امروز که خبری نشده .شما را به خدا قسم میدهم ،با این که حجم کاریم بسیار بالا است ولی خیلی به کارم علاقه دارم ،کمکم کنید که مدارکم به دست شرکت ارتباطات سیار برسد.سئوال دومم این است که آیا ما که برای سیار شرکت کردیم ممکن است برای رشته خودمان در شهر خودمان مشمول افزایش ظرفیت رشته شویم؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۷ در ۱۱:۳۱

    سلام ،من ۳۰ سالمه ،۶ ساله تو مخابرات با پیمانکار کار میکنم ۶ سال پیش لیسانس گرفتم حالا با دوتا بچه کوچیک وقتی از سرکار میام دیگه نمیتونم درس بخونم هرچی هم که وقت ازمون رو تمدید کنن فرق نمیکنه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۷ در ۱۲:۲۶

    با سلام
    بین نیروهای شرکتی مشغول به کار در استان کردستان
    به بهانه نوع قرارداد تبعیض قائل میشوند هرکسی که مد نظر
    آقایان کارکزینی باشد مورد تایید و مابقی رد میشوند ودر حقشان اجحاف میشود چرا نظارت بر کار ایشان وجود ندارد واین یک بام و دو هوا تا کی ادامه دارد لطفا به احترام ماه رمضان و شبهای قدر پیگیری کنید تا حق کسی ضایع نشود
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۷ در ۱۲:۳۴

    سلام. در مورد گفته شخصی که فرموده بودند افراد بخش خصوصی فرزندان مخابراتی هستند باید بگم تا چه زمانی طول میکشه که همه یاد بگیریم در مورد چیزی که اطلاع نداریم صحبت نکنیم.کسی ازمون ایراد نمیگیره به خدا.به دوستان سفارش میکنم که دوستان گلم به جای این همه هیاهو و سر و صدای با سهمیه ،بی سهمیه ، مخابراتی و غیر مخابراتی بشینین درس بخونید که بعدا نگید ما بی سهمیه بودیم قبول نشدیم.در ضمن سرم سازی کرج و ایرانسل و برخی بانک ها و…….این سهمیه را برای کارکنانشان در نظر گرفته بودن.چون خودم شرکت کردم با اطمینان میگم.به پدر زحمت کشتان هم سلام برسانید.با تشکر سینا عابدی

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۱۷ در ۱۲:۵۹

    ICT استان آذربایجان شرقی (کلیبر ۱ مرد، جلفا ۱مرد،سراب ۱مرد، اهر۱مرد)
    استان اصفهان (شهراصفهان ۱ مرد)
    استان تهران (تهران بزرگ ۴ مرد و ۲ زن، کرج ۱ مرد و ۱ زن)
    استان خراسان شمالی (بجنورد۱مرد)
    استان قم (۲مرد)
    استان مازندران (رامسر ۱زن، تنکابن ۱ مرد، سلمان شهر ۱ زن، چالوس و نوشهر ۱مرد، نور ۱ مرد، فریدون کنار ۱ زن، بهنمیر ۱مرد،جویبار ۱ زن، سواد کوه ۱مرد)
    استان مرکزی (اراک ۲ مرد)
    شرکت ارتباطات سیار(۴ مرد و۶ زن)
    شرکت مخابرات ایران ( تهران ۳مرد و۱ زن)

    کجای این نوشته شده مخابرات سیار تهران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    انصاف داشته باشید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۱ در ۰۳:۲۲

    با سلام اقای سینا عابدی اگر سرم سازی کرج یا برخی بانکها یه کار اشتباه رو انجام دادن که توجیهی نمیشه واسه این که بقیه هم همون کار اشتباه رو انجام بدن. اخه چه دلیلی داره که ارگان واسه فرزندان پرسنل خودش امتیاز در نظر بگیره؟ مگه این ادارات میراث پرسنل هست که به فرزندشون ارث برسه؟ کسانی که مثل من پدرشون مخابراتی نبوده چه گناهی کردن؟ اصلا کسانی که سالها قبل پدرشون رو به هر دلیلی از دست دادن و با یتیمی و بدبختی بزرگ شدن و درس خوندن چه گناهی کردن؟ به نظر شما اگر کسی با این امتیاز قبول بشه اجحاف در حق یتیم نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۳ در ۰۹:۳۸

    سلام ۰۳۴۱
    بنده یکی از نیرو های شرکتی مخابرات هستم با آزمون ورودی مشغول بکار شدم هیچ گونه سهمیه ای از قبیل فرزند کارمند مخابرات ، خانواده شهداء و پارتی نداشتم فقط اول خدا دوم خواندن این ها همه حرف اند بنشینید بخوانید من هم امتحان می دهم رفقا (رقیبا)

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۴ در ۰۳:۱۶

    سلام.کارت آزمون هنوز روی سایت نیومده یا من پیداش نمیکنم؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۴ در ۰۳:۱۸

    تاریخ آزمونو عوض کنید
    آخه برا بعد ماه رمضون طبق تاریخ قبلی که برا آزمون داده بودید برنامه ریختیم. نمیشه دیگه الان اونو عوض کنیم که.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۴ در ۰۵:۴۸

    سلام از اونجایی که من نمیدونستم شرکت ارتباطات سیار توی تهرانه تهران بزرگ رو انتخاب کردم بعد هم توی اصلاح اطلاعات امکان تغییرش نبود البته باید بگم سری اول اطلاعات ثبت نامم ناقص بود اما برام کد رهگیری ارسال شد میش%

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۴ در ۰۶:۳۰

    سلام لطف کنید تاریخ آزمون را عوض کنید من ۱۷شهریوردر تهران آزمون اصول بازارسرمایه دارم وآزمون مخابرات برااصفهان ثبت نام کردم نمیتونم همزمان امتحان هارو شرکت کنم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۴ در ۱۰:۵۱

    سلام
    ببخشید من مبلغ پرداختی را از طریق سایت واریز کردم و فیش پرداختی برای ارائه ان ندارم لطفا” کمک کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۴ در ۱۱:۰۸

    سلام
    در بین پاسخ های بالا آقای زارعیان گفتند “متقاضیان در نظر داشته باشند تا تنها ۳۰ سوال عمومی در آزمون طرح خواهد شد که بخشی از این سوالات هم معارف خواهد بود” .
    لطفا از ایشان بپرسید آیا تو پاسخ دادنشون به اشتباه به جای اندیشه گفتند معارف یا نه واقعا منبع تغییر کرده ؟
    معارف زمین تا حوا با اندیشه فرق داره ها . برا معارف باید احکام رو و بقیه مسائل شرعی دین رو بدونیم ولی برای اندیشه بیشتر مبانی دینی و مسائل اعتقادی هست .
    لطفا زود تر پیگیری کنید.
    ممنونم . یا علی

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۲۸ در ۰۳:۲۹

    سلام.بعد ازثبت نام کد رهگیری دریافت کردم و از حسابم پول کسر شد ولی تا الان نه واسم پیامک اومده نه ایمیل.باید چیکار کنم؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۵-۳۱ در ۱۰:۵۶

    خیلی نامردیه که پیگیری نکردین لااقل ساعت آزمون رو بعد از ظهر میذاشتین که با بورس تداخل نکنه
    الان تکلیف ما چی میشه
    پول ما چی میشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۰۱ در ۰۴:۰۰

    سلام بعضی از افراد سال گذشته در کنکور ارشد شرکت کردند و در مرحله اول هم مجاز شدند حالا نتیجه ارشد این ماه معلوم می شود حالا اگر فردی هم در ارشد قبول شد و هم در مخابرات می تواند همزمان با کار ادامه تحصیل دهد اگر نمی شود پس این امکان وجود دارد که جواب نهایی قبول شدگان مخابرت در این ماه اعلام شود تا فرد تکلیف خود را بداند یعنی اگر ارشد قبول شد ادامه تحصیل و اگر در مخابرت قبول شد به دنبال کار برود ممنونم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۰۱ در ۱۱:۳۰

    سلام خسته نباسید تاریخ برگزاری آزمون با تاریخ آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه بین الملل در استان سیستان و بلوچستان یکی میباشد لطفا پیگیری فرمایید که مشکلی پیش نیامده و بتوان هر دو آزمون را شرکت کرد با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۰۵ در ۱۰:۱۵

    دانلود نمونه سوالات آزمون مخابرات تا چه زمانی مهلت دارد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۰۵ در ۱۰:۴۹

    سلام خسته نباشید

    من رشته علوم کامپیوتر هستم رشته تحصیلی ما ذکر نشده بود ما هم ثبت نام کردیم اخه هیج ارگانی رشته ما رو ذکر نمیکنه در حالی که منابع درسی رشته علوم و نرم افزار شبیه هم هست حالا ثبت نام کردیم ما رو قبول میکنین یا نه؟ممنون

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۰۷ در ۱۰:۱۸

    ازمون ضریب منفی دارد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۰۹ در ۱۱:۵۲

    من نمیتوانم کارتم را بگیرم میگه اطلاعات اشتباه است باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۰۹ در ۱۲:۳۴

    salam, man mablagho bayad too bank berizam. khahesh mikonam begid cheghad bayad berizam? too site naneveshte.komakkkkkkkkkkkkk

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۲ در ۱۲:۲۷

    سلام با توجه به اینکه اینجانب به مدت بیش از هفت سال سابقه پیمانکاری دارم ولی در سه سال اخیر در مخابرات مشغول نبودام برای من عدم تاییدیه امده است به من گفتن سابقه شما زمانی حساب میشود که شما در حال حاضر مشغول به کار در مخابرات باشید با توجه به عدم نیاز از طرف پیمانکار جدید نسبت به ایجانب لذا به من بگویید که من می تونم امتحان بدم یا نه علیرضا دلخوش هستم رفتم اگه راه حلی وجود داره لطفا راهنمایی کنید تا ما هم این همه عمر خور را گذاشتیم لااقل بتوانیم امتحان بدهیم و این واقعا ظلم هستش منتظر جوابتونم ۰۹۳۵۵۵۲۹۵۴۸

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۳ در ۱۰:۳۶

    من کارتم را گرفتم ولی عکسم را نمایش نمیده.جه کنم؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۴ در ۰۸:۲۳

    شماره حساب ۱۳ / ۱۷۴۰۰۰۰۶ بانک ملت شعبه میرداماد با شماره شناسه ۹۹۰۰۰۸۰۷۲۷۱۰۴ جهت واریز نقدی از طریق شعب بانکی ، در نظر گرفته شده است مبلغ ۲۵۰۰۰ تومان

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۴ در ۰۹:۱۱

    با سلام
    آیا آزمون ارتباطات سیار فقط در تهران برگزار میشه ؟ چرا ؟
    اگر کسی قبول بشه ، معلومه کجا جذب میشه یا فقط مختص تهرانه ؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۵ در ۰۸:۵۵

    میشه ساعت دقیق برگزاری ازمون رو بگید . روی سایت ساعت ۹ هست اما از طرف سازمان پیامک زده شده که ساعت ۷:۳۰ باید در حوضه حاضر باشیم. لطفن ساعت دقیق برگزاری ازمون رو اعلام کنید مرسی

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۷ در ۰۹:۳۰

    وقت آزمون اصلا” متناسب با تعداد سوال ها نبود..صد تا سوال با هفتاد سوال تخصصی و ۱۲۰دقیقه وقت اصلا” منصفانه نیست

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۸ در ۱۱:۳۳

    سوال ها خیلی آسون بود.فکرش را هم نمی کردم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۹ در ۰۸:۴۱

    واقعا وقت آزمون برای کسی که خونده بود کم بود .

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۹ در ۰۸:۴۳

    ممنون

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۹ در ۰۹:۲۹

    توروخدا تو اعلام نتایج منصف و عادل باشید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۱۹ در ۱۲:۵۷

    باسلام وقت آزمون برای حل مسایل رشته امار واقعا کم بود در ضمن درس رگرسیون جز منابع آزمون اعلام نشده بود ولی ۷ سوال از جدول توافقی رگرسیون اومده بود. چرا؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۰ در ۰۵:۰۴

    یعنی چی مهر اعلام نتایج لطفا” در بهمن این کار رو انجام بدید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۰ در ۰۵:۲۲

    تاریخ اعلام نتایج خیلی زوده

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۰ در ۱۱:۰۶

    لطفا” نتایج رو هر چه سریعتر اعلام کنید… ممنون

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۰ در ۱۱:۲۴

    خواهشمندیم مراحل گزینش در بهمن ماه باشد

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۱ در ۰۴:۳۴

    از شما خواهش میکنیم خواهش می کنیم خواهش می کنیم با آبروی ما نیروهای شرکتی بازی نکنید و ما رو برای گزینش معرفی کنید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۲ در ۱۱:۲۰

    نتایج آزمون کی اعلام میشه؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۲ در ۱۲:۳۵

    باسلام
    لطفا در مورد نتایج ازمون اطلاعات جدید را در سایت قرار دهید
    ضمنا بعضی از منابع در ازمون ازش سئوالی نیامده بود بجایش از از منابع دیگری ۲برابر سئوال امده بود مثلا در رشته مدیریت دولتی دوروس اختصاصی منابع انسانی . تئوریهای مدیریت و رفتار سازمانی بود که قرار بود ۳۰ سدوال ازشان بیاید در حالی که ۴۰ سئوال امده بود و از تئوریهای مدیریت سئوالی نیامده بود و بجایش از مبانی سازمان مدیریت که اصلا جزء منابع نبود ۲۰ سئوال امده بود لطفا در این خصوص اگر توضیحی دارید در سایت قرار دهید در ضمن در رابطه با افزایش ظرفیت لطفا خواهشا سریعتر اعلام نمائید مردیم از بس استرس داریم من خودم ۳ماه تمام درس خواندم بیش از ۳۰۰۰ تست در هریک از دروس اختصاصی زدم ولی متاسفانه حتی یک سئوال هم از دروسی که کفته بودید نیامده بود
    باتشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۳ در ۰۹:۱۲

    تاریخ اعلام نتایج و شروع به کار خیلی زوده از شما خواهش می کنیم تاریخ شروع به کار حدااقل تا ۳ ماه دیگر نباشد.
    تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۶ در ۰۷:۵۹

    من نمی فهمم اینایی که میگن تاریخ اعلام نتایج یا شروع به کار زود هست منطقشون چیه؟اگه الان سر کار میرید که سر همون کار باشید و اجازه بدید ما ها که با فوق لیسانس بیکار هستیم بیایم سر کار.اگر که بیکارید پس دیگه دردتون چیه که دیرتر برید سر کار؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۲۸ در ۰۷:۲۸

    آخخخخخخخخ که حرف دل من زد اون بنده خدائی که نوشته بود:(من نمی فهمم اینایی که میگن تاریخ اعلام نتایج یا شروع به کار زود هست منطقشون چیه؟اگه الان سر کار میرید که سر همون کار باشید و اجازه بدید ما ها که با فوق لیسانس بیکار هستیم بیایم سر کار.اگر که بیکارید پس دیگه دردتون چیه که دیرتر برید سر کار؟؟؟؟)ممنون از نظر بجات

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۳۱ در ۰۷:۱۷

    تورو خدا ظرفیت ها را در همه رشته ها و به خصوص تهران افزایش دهید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۳۱ در ۰۷:۴۰

    ای نظر تایید کن، اگر بیام داخل سازمان پیدات می کنم و حالتو می گیرم که نظرات من رو تایید نمی کنی.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۳۱ در ۰۸:۲۰

    وزارت امورخارجه بعد از ۵ ماه اعلام نتایج کرد پس شما هم همین کار را انجام بدهید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۳۱ در ۰۸:۲۶

    اعلام نتایج در مهر اصلا” قابل توجیه نیست و ما آن را قبول نداریم.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۶-۳۱ در ۰۹:۳۶

    واقعا اونایی که حرفایی از این دست میزنن که “اعلام نتایج در مهر اصلا” قابل توجیه نیست و ما آن را قبول نداریم.” خودشون چه توجیهی دارن؟ حالا که یکی پیدا شد که میخواد زودتر تکلیف مارو روشن کنه شما چرا “قبول ندارید”؟ نمیدونم شایدم دبستانی هستی و مدرسه و درس و “مخش” داری!!!!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۰۳ در ۰۴:۰۵

    سلام به همگی و خسته نباشید : من یکی از شرکت کننده های خانم هستم سوالات خوب بود ولی زمان امتحات خیلی خیلی زود بود زمان اعلام نتایج و مراحل گزینش در مهر یا آبان خیلی زوده لااقل در دی یا بهمن باشد همه راضی باشیم. تشکر از زحماتتان.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۰۵ در ۰۸:۰۳

    پس کی قراره ظرفیتها رو اعلام کنین؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۰۵ در ۰۸:۱۸

    با سلام ؛ ظرفیت نرم افزار ارتباطات سیار برای آقایون خیلی کم هست خواهشمندیم زیاد کنید . تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۰۶ در ۰۴:۵۴

    پس کی قراره ظرفیتها رو اعلام کنین؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۰۸ در ۱۰:۴۱

    با سلام؛من چندین بار درباره سابقه کاری در این قسمت پرسیدم اما نه جوابی دیدم و نه حتی پیام خودم را،چرا…؟
    من در فرم ثبت نام یک سال سابقه کاریم را کمتر محاسبه کردم حالا باید چیکار کنم؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۷ در ۰۸:۱۹

    سلام من درسم متأسفانه شهریور ماه تمام نشده و پدرم فوت شد و من به مشکل خوردم و نتونستم درسم رو به موقع تمام کنم ولی حالا ترم آخرم و تا پایان بهمن ماه درسم صد در صد تمام خواهد شد از نیروهای شرکتی هستم خواهش می کنم درصورت قبولی یک فکری به حال من بکنید.با تشکر از زحماتتان.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۸ در ۰۷:۳۷

    سلام. لطف میکنین بگین جواب آزمون کی اعلام میشه؟ آخه چند وقت پیش اخبار داشت از یکی از بانکها یا مراکز که هنوز نتایج آزمونش رو بعد از چند ماه اعلام نکرده گزارش میداد، گفتم نکنه آزمون مخابرات هم اینجوری باشه!
    نکنه بعضی ها دور از چشم بقیه دارن استخدام میشن و ما هنوز استرس جواب آزمون رو داریم؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۸ در ۱۰:۰۵

    اقا تورا خدا نتایج را اگه قراره اعلام کنید پس اعلام کنید دیگه چرا هی به تعویق میاندازید نکه اینقدر میخواهید لفتش تا دچار فراموشی بشیم باید متاسفانه بگویم امیدی نداشته باشید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۸ در ۱۰:۳۳

    ۱ سال بعد
    داوطلب : سلام آقای زارعیان
    آقای زارعیان: سلام بفرمایید
    داوطلب: نتایج آزمون مخابرات قرار نیست اعلام بشود.
    آقای زارعیان : کدام آزمون ما ۲۰ سال آزمون برگزار نکردیم، آزمون نبوده.
    تماس های بعدی: تلفن مورد نظر شما در شبکه موجود نمی باشد!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۸ در ۱۱:۲۶

    سلام دکتر زارعیان عزیز خسته نباشید از شماخواهش می کنیم لااقل نیروهای شرکتی که درسشان تا پایان بهمن ماه تمام می شود و فارغ التحصیل می شوند و در آزمون قبول شدند یک ارفاقی قایل شوید تا بتوانند جذب شوند وگرنه تمام این زحماتی که در این چند سال برای اداره و برای درس خواندن و از صبح تا شب به فکر درس بودن ضرر نکنند چون یک لیسانس در طول ۴ سال تمام می شود که معمولا” همه آن را در ۵ یا ۶ سال تمام می کنند و من از سال ۸۶ رفتم دانشگاه و حالا ترم آخرم اگر قبول شوم و نتونم بخاطر مدرک استخدام بشم خیلی متحمل ضرر می شوم به طوریکه تا حالا ۱۸ میلیون هزینه برای من ایستاده پس فقط چهار ماه دیگه مانده که تمام بشه آیا درسته بخاطر چهار ماه و ۱۸ میلیون خرج و ورود به دانشگاه از سال ۸۶ و ۱۰ سال سابقه کاری جذب نشم؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۸ در ۱۲:۱۱

    سلام جواب آزمون استخدامی کی اعلام میشه توی سایت نوشتین قبل ۲۰ مهر الان ۱۸ مهره هنوز اعلام نکردین لطفا بگین کی تا ما تکلیف خودمونو بدونیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۸ در ۱۲:۳۹

    تو یکی از سایتا زده جوابا آبان ماه میاد؟؟ صحت داره؟؟ تورو خدا جواب بدید من دارم دیــــــــــونه میشم.. خسته شدم از این استرس……

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۰۶:۲۹

    وجدانتان یه وقت ناراحت نشه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۰۶:۲۹

    سلام
    اقای زارعیان خسته نباشید اقا دستت گلتان درد نکنه تو این مملکت اصلا روی هیچی نمیشه حساب واکرد اول میگوئید مخابرات و هیچ امتیازی ایثارگر و غیره وذالک ندارند اما حالا هر روز یک سری مدعی پیدا میشه مگه ما بازیچه شمائیم که مثل عروسک خیمه شب بازی مارا میرقصانید مردیم بس که همه جا پفتند فرزند شهید جانباز ایثارپر بسه دیگه خسته شدیم مگه ان برای اجر مادی کاری کردند که حالا همه همش باید به خاط انها عقب بشینند و وقتی انها سیر شدند و بالا اوردند نوبت به بقیه برسه جوابتان و اجرتان با خدا ما که راضی نیستیم یه عمر حق مارا خوردید اینم روش کارخدا خوبم از گلوتان پائین میرود شما را به ابوالفضل حواله کردیم امیدوارم ان دنیا بتوانید جواب بدهید شما که این دنیا خوب بلدید سفسته کنید والسلام لطفا پیامم را پاک نکنید چون اینقدر پیام میپگداریم تا وجدان راحتتان را یکمی قلقلک بدهیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۰۹:۴۶

    با سلام ما پیامی مبنی بر نحوه ارایه مدارک دریافت کردیم ولی توی سایت مخابرات چیزی در این مورد پیدا نکردیم .راهنمایی میکنید چیکار باید کنیم . با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۱۱:۳۱

    سلام خاستم بدونم جریان اس ام اس که مخابرات امروزفرستاده چیه؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۱۱:۳۶

    امروز یه اس ازطرف مخابرات فرستاده شده که برای اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه ارائه مدارک تا ۱۹/۷ به سایت مخابرات مراجعه کنید وقتی وارد سایت مخابرات میشیم هیچ خبری نه از جواب هست نه از چیز دیگه. یکی به من توضیح بده معنی این چیه؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۱۱:۴۶

    الان برای من پیام اومده که برای آگاهی از نحوه ارایه مدارک برم تو سایت مخابرات ولی خبری نیست که منظور از این پیام چیه؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۱۹ در ۱۲:۴۸

    با سلام وخسته نباشی .الان پیام از شرکت مخابرات دریافت کردام که با این معنی ست که برای تکمیل مدارم به سایت مخابرات مراجعه نمیاید .الان هرچی میگردم توسایت چیزی در این رابطه پیدا نمیکنم وبا توجه به این مدتی نیز برای این منظور در نظر گرفته شد است والی چیزی ایان سایت اید مانشده که چکار کنیم .لطفا پاسخ دهید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۰ در ۱۲:۱۵

    تکمیل مدارک جانبازان و … منظور چه مدارکی است؟؟؟؟؟؟؟و اگر ممکن است آدرس و نشانی شرکت مخابرات استان تهران را بدهید؟؟؟؟؟چون در سایت این شرکت چیزی پیدا نکردم!!!!!

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۰ در ۱۲:۳۷

    دیروز برای من پیام اومده که برای تکمیل مدارک به سایت مخابرات مراجعه کنید،ولی هیچ خبری درباره ارائه مدارک تو سایت موجود نیست،چه کار باید کرد؟لطفا پاسخ بدید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۱ در ۱۱:۱۳

    امروز یه اس ازطرف مخابرات فرستاده شده که برای اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه ارائه مدارک تا ۱۹/۷ به سایت مخابرات مراجعه کنید وقتی وارد سایت مخابرات میشیم هیچ خبری نه از جواب هست نه از چیز دیگه. لطفا بفرمایید منظور از این پیام چیه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۲ در ۰۱:۴۱

    برای refresh کردن صفحه بای کلید ctrl+f5
    بزنید صفحه شما رویت خواهد شد
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۲۳ در ۰۴:۱۷

    باسلام
    وقت بخیر
    نتایج آزمون استخدامی کی اعلام میشود؟
    با تشکر
    منصوری

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۷-۳۰ در ۱۰:۰۶

    لطفا” نتایج و شروع به کار در بهمن باشد.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۱ در ۰۲:۱۴

    با سلام
    گفته بودید نتایج بعد از ۲۰ مهر اعلام میشه!
    پس چی شد این اعلام نتایج؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۱ در ۰۲:۳۴

    سلام لطفا زمان اعلام نتایج رو اعلام کنید مردیم از این استرس اگه قبول نشدیم دوباره شروع کنیم به درس خوندن واسه یه جای دیکه

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۱ در ۱۲:۱۸

    با سلام ببخشید حالا که مهر نتیجه ها رو ندادین حداقل بگید تو آبان جواب میدید یا نه ،یه خبری بدید اینقدر عذاب نکشیم،لطفا

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۲ در ۰۳:۵۷

    ما چقدر بدبختیم که دل خوش کردیم به این آزمون کذایی.
    اگه شما جای من بیکار بامدرک کارشناسی ارشد فیزیک بودید چکارمیکردین؟حداقل نتایج رو اعلام کنین تا یه گل دیگه ای به سربگیریم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۲ در ۰۳:۵۷

    آقایون مسئول و بادرایت چی شد؟ مهر که تموم شد می خواین آبان هم تموم بشه باز ندین؟ خیلی تو سازمان دارین زحمت می کشین.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۳ در ۰۹:۰۳

    با سلام و احترام

    لطفا هر چه سریعتر نتایج را اعلام نمایید. باتشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۸ در ۰۱:۱۵

    لطفا کارنامه آزمون را هم روی سایت قرار بدین.نتایج نا عادلانه اس

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۸ در ۰۵:۰۴

    لطفا کارنامه آزمون را هم روی سایت قرار بدین.نتایج نا عادلانه اس

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۸ در ۰۹:۱۴

    لطفا کارنامه آزمون را هم روی سایت قرار بدین.نتایج نا عادلانه اس

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۱ در ۰۷:۵۰

    ببخشید خواهش میکنم این مطلب رو درج کنید… شما که می خواستین فرزندان شهدا و جانبازان و فرزندان کارکنان بازنشسته این شرکت رو استخدام کنید چرا گفتید امتیاز برای اینها قائل می شویم ، فکر کنم منظورتون ۱۰۰ در صد نتیجه آزمون بوده!!!!!!!!!!!!!! فقط فرزندان بازنشستگان این شرکت و فرزندان ایثارگران و جانبازان قبول شدند!!!!!!!!!!!!!! شرکت مخابرات موروٍثی اداره شده و خواهد شد!!!!!!!!!!!!!!!!
    با تشکر

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۲ در ۱۰:۴۸

    این خیلی نا عادلانه بود باید نتایج رو میذاشتید نمیدونم امیدوارم ناحقی نشده باشه من امتحانمو خوب داده بودم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۴ در ۱۱:۰۱

    واقعا با وجدان راحتی شب می خوابید؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۶ در ۰۹:۰۶

    با سلام من یک نیروی شرکتی فرزند همکار هستم و در ازمون علمی هم قبول شدم حالا رقیب من هم فرزند همکاره و لی شاغل نیست ولی چون وقت بیشتری داشته مدرکش یک مرتبه بالتر از منه حالا کدوممون انتخاب میشیم؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۶ در ۰۹:۰۸

    چرا همه این قدر به فرزندان همکاران اعتراض دارند مگر تو سایر ادارات این شکلی نیست اموزش و پرورش- اداره برق -اداره گازو….هم همین کارو کردند

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۶ در ۰۹:۰۹

    ایا نظر اداره برای نیروهای شرکتی که در ازمون قبول شده اند در مصاحبه مهمه یا مدرک تحصیلی؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۶ در ۰۹:۱۲

    فکر کنم سوالات برای کسانی که با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در ازمون شرکت کرده بودن باید متفاوت می شد خوب این کاملا مشخصه کسی که دکتری یا ارشد نسبت به بقیه ازمونو خوب داده اگر هم در مصاحبه باز هم نمره علمی رو تاثیر بدهید باز هم بدبخت شدیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۶ در ۰۹:۱۳

    کسانی که استخدام میشوند شرایط استخدامیشون چطوریه ایا با نیروهای رسمی که الان تو اداره هستند خیلی فرق میکنند

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۱۶ در ۱۲:۵۳

    حداقل ای کاش می فهمیدیم نفر چندم شدیم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۲۶ در ۱۰:۵۰

    با سلام اگه ممکنه زمان ومکان مصاحبه رو سریع اعلام کنید. و همچنین بفرمایید تو مصاحبه چه موادی از جمله سوالات مذهبی و علمی ویا معدل و نوع مدرک ، کدوم مورد نظره؟

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۲۸ در ۰۱:۵۲

    با سلام چند روز دیگه مصاحبه وگزینش نیروهای استخدامی مخابرات می باشد من یکی از شرکت کننده هادرآزمون هستم که کتبی قبول شده ام ولی هنوز مصاحبه نشده ام در آزمون امتیازی برای فرزندان بازنشسته مخابرات در نظر گرفته اند(که از الان قول قبولی گرفته اند ) من که بااین همه بدبختی درس خوانده ام هیچ امتیازی نداشته باشم اما کسی که پدرش ۳۰سال در مخابرات کار کرده وبهترین حقوق ومزایا را گرفته ودر ناز ونعمت بزرگ شده حالا هم امتیاز داشته باشد پس عدالت کجا میره خواهشمند است هنوز که دیر نشده واندک زمانی باقی است به داد ما برسید وسهمیه فرزندان بازنشسته مخابرات را حذف کنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۲۸ در ۱۲:۵۳

    من یک فرد شرکت کننده ار بیرون مخابراتم دادن امتیاز به نیروهای شرکتی قابل تأمل و واجب است اما دادن امتیاز به فرزندان مخابرات و باز نشسته یک ظلم بزرگی به همه شرکت کنندگان در آزمون مخابرات است.چون کسی که کار کرده حق وحقوقاتشو گرفته وبچه هاش هم استفاده کرده اند این

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۲۹ در ۱۲:۱۹

    با سلام وخسته نباشید، من بیکارم وخیلی وقته دنبال کار مناسبی هستم ۳ سال پیش در آزمون آموزش وپرورش به دلیل همین سهمیه بندی که دوستان عرض کردند در عین امیدواری فراوان رد شدم حالا انتظار دارم برای من که فرزند مخابراتی هستم حداقل امتیازی قایل شوند تا بتونم کار مناسبی داشته باشم البته این به این معنا نیست که راضی به ضایع شدن حق دیگران باشم ولی وقتی اموزش وپرورش و سازمان اب و برق و صدا و سیما و.. جاهای دیگه وضع همین طوره پس چرا مخابرات این سهمیه رو نداشته باشه…

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۰۶ در ۱۱:۰۴

    بعضی از بچه های کارمندان یا خانواده شهدا و یا بعضی دیگر به صورت پیمانی در جاهای دیگر مشغول بکار هستند خواهشند اینها رو قبول نکنید چونکه در جایی دیکر مشغول بکار هستند و حق دیگران را ضایع میکنند

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۱۴ در ۰۳:۴۱

    سلام …ما بی صبرانه منتظریم

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۱۵ در ۱۰:۵۴

    خیلی برای مخابرات زشت که اطلاع رسانیش اینقدر ضعیف پس کی زمان مصاحبه میزنید اگه سرکاریه خوب بگید جوونای بدبخت کشتید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۱۷ در ۰۴:۱۲

    از دوستان عزیز خواهش می کنم بیهوده همدیگرو متهم نکنید و مدیون مردم نشوید. از مسئو لین تقاضا می کنم زمان مصاحبه رو مشخص کنند.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۲۳ در ۰۳:۰۰

    سلام هنوز خبری از مصاحبه نشده و تازه خبری که گفته بود همین هفته اعلام می کنند اصلا از این صفحه پاک شده خواهشا ما را هم در جریان روند برنامه ریزی و تصمیماتتون راجع این موضوع بذارید .مرسی.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۲۳ در ۱۰:۲۷

    بابا شرکت برق بعد از اعلام نتیجه اولیه مخابرات شروع به ثبت نام کرد و الان مصاحبه هم از قبول شدگانش انجام شده واقعا متاسفم برای شرکت مخابرات

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۹-۲۶ در ۱۲:۴۴

    سلام خواهشا زمان مصاحبه را اعلام نمایید.

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۰-۰۲ در ۰۷:۳۶

    آقایان مسول اطلاع رسانی بابا دعوت به مصاحبه تو خیلی از استانا شروع شده ها حداقل یه اطلاعیه بزنید

  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۱۰-۱۹ در ۰۹:۵۲

    همه چی پارتی بازی بود فقط فرزندان مخابراتی رو قبول کردید.

ارسال یک نظر