در حال خواندن
ارایه اینترنت ۲مگابیتی روی سیم مسی در ایران
0

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از واگذاری اینترنت با سرعت ۲مگابیت بر روی سیم مسی توسط این شرکت خبر داد و اعلام کرد: امکان حضور شرکت‌های PAP برای عرضه سرویس در این بازار وجود دارد.
نود آی سی تی – داوود زارعیان با اشاره به اینکه فعالیت و سرمایه گذاری بر روی سرویس‌های ارزش افزوده از جمله اهداف مخابرات است که از سال‌های گذشته بر روی آن اقداماتی انجام شده، گفت: مخابرات علاوه بر توجه به این هدف، واگذاری سرویس ADSL را در دستور کار خود قرار داده است و قصد دارد مشترکان خود را در این حوزه افزایش دهد.
وی با تاکید بر اینکه مخابرات بحث تعامل با شرکت‌های PAP را دنبال می‌کند، گفت: این شرکت برای واگذاری سرویس کل بازار اینترنت پرسرعت را نمی‌خواهد و قصد دارد تنها به اندازه سهم خود در این حوزه فعالیت کند.
زارعیان بیان کرد:  در شرایط حاضر حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار پورت توسط شرکت مخابرات ایران نصب شده و ۹۴۰ هزار پورت نیز واگذار شده است.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: هم اکنون مخابرات در چند نقطه به صورت پایلوت واگذاری اینترنت روی فیبرنوری را آغاز کرده است.
به گزارش موبنا، شرکت مخابرات ایران نزدیک به دو سال است که در زمینه واگذاری اینترنت پرسرعت در کشور فعالیت می‌کند ، این درحالی است که پیش از این مسوولان شرکت مخابرات ایران از واگذاری ADSL به ۱۰ درصد مشترکان تلفن ثابت کشور – معادل واگذاری ۲.۵ میلیون پورت پرسرعت اینترنت – تا پایان سال گذشته خبر داده بودند تا توسعه اینترنت پرسرعت روند سریع‌تری به خود گیرد.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر