در حال خواندن
پهنای باند شرکت‌های بدهکار به زیرساخت نصف می‌شود
0

مدیر کل نظارت بر سرویس‌های IT رگولاتوری گفت: یک علت کاهش پهنای باند دریافتی شرکت‌های ADSL از زیرساخت این است که در مواردی که شرکت خریدار بدهکار است، زیرساخت پهنای باند آن را به میزان ۵۰ درصد کاهش می‌دهد.
نود آی سی تی – یکی از گلایه‌های همیشگی ارایه‌دهندگان اینترنت پرسرعت (شرکت‌های PAP) که در برهه‌‌ای تشدید یا کمرنگ می‌شود، این است که شرکت ارتباطات زیرساخت میزان پهنای باند اختصاصی به آنها را تغییر می‌دهد.
به این معنی که یک روز پهنای باندی که از زیرساخت تحویل می‌گیرند مناسب و در روز دیگری کاهش یافته است و این موضوع برای شرکت‌های مختلف به صورت چرخشی اتفاق می‌افتد.
اگرچه این گلایه هیچ‌گاه مورد تایید مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت واقع نشد اما در پیگیری این موضوع از مدیرکل نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، وی پاسخ مشخصی برای این گلایه داشت.
علی اصغر اصغریان در این خصوص گفت: این چنین نیست که شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای باندی که می‌فروشد را کم کند.
مدیرکل نظارت بر سرویس‌های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: شرکت ارتباطات زیرساخت در مواردی که شرکت خریدار بدهکار است و بدهی‌اش را تسویه نمی‌کند، اینترنت آن شرکت را به میزان ۵۰ درصد محدود می‌کند تا زمانی که بدهی‌ پرداخت شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر