در حال خواندن
پنجاه و ششمین زن قدرتمند دنیا ۱۰۰ هزار تبلت هدیه می دهد
0

خانم چر وانگ ۱۰۰ هزار تبلت به زنان جنوب آسیا با هدف ایجاد برابری آموزشی زن و مرد، هدیه می دهد.
به گزارش خبر آنلاین، وی که رییس اچ تی سی HTC سازنده گوشی های هوشمند در تایوان است در کنفرانس بانک جهانی در واشنگتن از نقشه خود پرده برداشت تا با کمک به زنان منطقه آسیای جنوب شرقی، توانایی های زنان را بالا ببرد.
وی زنان را ترغیب کرد تا با پیوستن به لشگر آنلاین ها و استفاده بیشتر از فناوری، خود را به سطح مردان برسانند. خانم وانگ که در اچ تی سی نقش chairwoman را دارد، گفت ۱۰۰ هزار تبلت را بین دانش آموزان دختر مدارس در آسیای جنوب شرقی توزیع می کند تا آنها با فناوری آشناتر شده و در آینده در بازار آی تی خود را نشان دهند.
مدلی که وی در نظر گرفته موسوم به تبلت Flyer است. تبلت بدنه فلزی داشته و ۷ اینچ بوده و ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل ساخته شده است.
گفتنی است این تبلت در ماه می ۲۰۱۱ عرضه شده و در دسامبر ۲۰۱۱ دیگر تولید و عرضه نشد.
خانم چر وانگ در سال ۲۰۰۱ بیش از ۲۸ میلیون دلار در کالج گویژو کرد تا دانشجویان دختر فقیر بتوانند به تحصیلات خود ادامه دهند.
وی از زنان علاقمند به تکنولوژی همیشه در سراسر جهان حمایت کرده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر