در حال خواندن
پروانه ایرانیان نت از سوی رگولاتوری لازم الاجرا شد
0

به گفته معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با وصول حق‌الامتیاز، شرایط لازم‌الاجرا شدن پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه انتقال داده نوری و دسترسی کاربران با استفاده از فیبرنوری (FTTX) فراهم شده است.
نود آی سی تی – حسن رضوانی با بیان این مطلب گفت: این اپراتور از ۹ دی ماه ۹۱ به مدت ۱۸ ماه فرصت دارد تا شبکه فیبرنوری را در کشور پیاده‌سازی و مورد بهره‌برداری تجاری قرار دهد.
وی دوره حفاظت چهار ساله برای ایجاد و بهره‌برداری از شبکه فیبرنوری را فرصت مناسبی برای این اپراتور بیان کرد و گفت: با لازم ‌الاجرا شدن پروانه بهره‌بردای از شبکه فیبرنوری، فعالیت‌های نظارتی منسجم و برنامه‌ریزی شده‌ای در این زمینه از سوی رگولاتوری آغاز شده است.
رضوانی اظهار امیدواری کرد شرایط لازم برای بهره‌مندی مردم از مزایای فیبرنوری در زمان پیش‌بینی شده فراهم شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر