در حال خواندن
شرکت زیرساخت آماده واگذاری VPN قانونی است
0

به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت، این شرکت هیچ نقشی در بستن VPN نداشته و هم اکنون آماده واگذاری VPN قانونی است.
نود آی سی تی – مهدی خدایی با بیان این مطلب گفت: تعیین سیاست‌های کلان در حوزه فضای مجازی بر عهده شورای عالی فضای مجازی است و ما منتظر ارایه لیست افراد و سازمان‌های تایید شده توسط این شورا برای واگذاری VPN‌ قانونی هستیم.
مدیرکل روابط عمومی شرکت زیرساخت در خصوص تعرفه استفاده از VPN قانونی افزود: هنوز در این خصوص تصمیم‌گیری نشده‌ و شورای عالی فضای مجازی و سازمان تنظیم مقررات در این زمینه تصمیم‌گیر هستند.
وی درباره اینکه چرا همزمان با قطع VPN غیرقانونی VPNهای قانونی به کاربران مورد تایید شورای عالی فضای مجازی ارایه نشده است گفت: در این زمینه شورای عالی فضای مجازی تصمیم گیر است و شرکت زیرساخت مجری سیاست‌های ابلاغی است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر