در حال خواندن
پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل+قیمت
0

در بازار گوشی تلفن‌ همراه بیشترین سهم فروش به گوشی‌های چینی هواوی اختصاص دارد؛ پس از آن اپل و سامسونگ مقبولیت ویژه‌ای بین ایرانی‌ها دارند.
نود فناوری – هفته‌های اخیر بازار دیجیتال و IT تکاپوی چندانی نداشته است.براساس اطلاعات منابع بازار در هفته‌های اخیر نیز معیار قیمت در تعیین پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل نقش داشته است. در لیست محبوب‌ترین گوشی‌های موجود که در نتیجه به آمار فروش بیشتر منتج می‌شود، گوشی‌های چینی هواوی پیشرو هستند و بین مشتری‌های ایرانی طرفداران زیادی جذب کرده‌اند.در بازار ایران گوشی‌های مدل HONOR از برند هواوی خوب می‌فروشند. HONOR 4C با قیمت ۵۲۰ هزار تومان، HONOR 6 با قیمت ۸۰۰ هزار تومان، HONOR 3C H30 با قیمت ۳۴۰ هزار تومان و G 750 HONOR 3X با قیمت ۶۰۰ هزار تومان از جمله مدل‌هایی هستند که خوب خریداری شده‌اند.همچنین در این برند مدل‌های G6 با قیمت ۴۵۰ هزار تومان، G7 دو سیم با قیمت ۸۰۰ هزار تومان، P6 با قیمت ۶۵۰ هزار تومان و MATE 7 با قیمت ۱۱۵۰ هزار تومان نسبت به سایر مدل‌ها پرفروش‌تر بوده‌اند.در برند اپل که معمولا گران‌ترین گوشی‌ها در این برند معامله می‌شوند، آیفون ۶ PLUS با قیمت ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، آیفون ۶ ۱۶ گیگ با قیمت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و آیفون ۵S با قیمت ۱۷۵۰ استقبال خوبی از سوی مشتری‌ها داشته‌اند.در برند سامسونگ مدل Galaxy Note 4 با قیمت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، Galaxy Note 3 با قیمت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، Galaxy A7 با قیمت یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، Galaxy A5 با قیمت یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، Galaxy A3 با قیمت ۷۰۰ هزار تومان، Galaxy E7 با قیمت ۸۵۰ هزار تومان، Galaxy E5 با قیمت ۷۳۰ هزار تومان و Galaxy Grand 2 با قیمت ۶۰۰ هزار تومان بیشتر از سایر مدل‌‌ها خریداری شده است. در برند سونی که اخیرا سهم فروش‌ آن به دلایلی کاهش یافته، مدل‌های Z3 Compact با قیمت یک میلیون تومان، Z1 با قیمت ۸۵۰ هزار تومان، Z1 Compact با قیمت ۷۵۰ هزار تومان، C3 با قیمت ۸۰۰ هزار تومان و T2 Ultra با قیمت ۷۵۰ هزار تومان نظر مشتری‌ها را جلب کرده‌اند.برند HTC اگرچه نسبت به هواوی و سامسونگ طرفداران کمتری دارد؛ اما طرفداران قدیمی آن علاقه ویژه‌ای به آن دارند. در این برند مدل‌های one mini 2 با قیمت ۸۰۰ هزار تومان، one m8 eye با قیمت یک میلیون و ۲۶۵ هزار تومان، one E 8 با قیمت یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان و one یا قیمت ۸۰۰ هزار تومان پرطرفدار هستند.در بین گوشی‌های ال‌جی مدل‌های G2 با قیمت ۸۰۰ هزار تومان و G3 با قیمت ۷۰۰ هزار تومان سهم بیشتری در فروش نسبت به سایر تولیدات این شرکت کره‌ای دارند.برند قدیمی نوکیا نیز در بازار همچنان از گذشته طرفدارانی را برای خود نگه داشته است. برای این افراد مدل‌های Lumia 520 با قیمت ۴۵۰ هزار تومان، Lumia 620 با قیمت ۵۶۰ هزار تومان، X5-01 با قیمت ۶۵۰ هزار تومان و Lumia 630 دو سیم با قیمت ۴۸۰ هزار تومان محبوب‌تر هستند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر