در حال خواندن
پدفون نسل سوم ایسوس هفته آینده رونمایی می‌شود
0

پدفون‌های نسل سوم ایسوس با توجه به برآیند خوبی که از سری‌های گذشته داشته، تا تاریخ ۱۷ سپتامبر معرفی و رونمایی خواهد شد.
به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، پدفون‌هایی که از منحصر به فردترین محصولات ایسوس در دنیای تکنولوژی به حساب می‌آیند، با استقبالی که داشته‌اند رفته رفته به سری سوم خود نزدیک می‌شوند.
این دستگاه از این جهت نسبت به انواع دیگر عجیب به نظر می‌رسد که پک کاملی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد؛ در این پک، تبلت ۱۰ اینچی جزو محصول اصلی به شمار می‌رود و در کنار آن اسمارت‌فونی قرار دارد که پیشنهادی ویژه را در کنار تبلت می‌تواند برای بسیاری از تکنولوژی بازان داشته باشد.
حال با توجه به بازخوردهای به نسبت خوبی که ایسوس از این محصولات داشته، وارد تولید سری سوم پدفون‌ها می‌شود.
هرچند اطلاعات دقیقی از این سری که به پدفون Infinity مشهور است در دست نیست اما به گفته برخی تحلیلگران، مشخصات این سری شبیه به شاخص‌هایی خواهد بود که در نمایشگاه MWC مطرح شده بود و از منظر ظاهری بسیار شبیه به پدفون۲ است.
گفته می‌شود که گوشی هوشمند این سری دارای نمایشگر ۵ اینچی، رم ۲ گیگابایتی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، اندروید ۴.۲ و پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۰ خواهد بود.
تبلت در نظر گرفته شده برای این نوع جدید نیز دارای نمایشگر ۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۲۰۰ پیکسل و باتری ۵۰۰۰ در قبال ۲۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی هوشمند خواهد بود.
البته تمامی این موارد در راستای شایعات مطرح شده برای این پک است که در نمایشگاه MWC مطرح بوده است و اطلاعات دقیقی از آن‌ها در دست نیست.
به احتمال زیاد این گوشی و تبلت هفته آینده (۱۷ سپتامبر) در تایپه طی مراسمی رونمایی خواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر