در حال خواندن
ترانسفورمر T۱۰۰ نیامده ۳۴۹ دلار قیمت خورد
0

ایسوس ترانسفورمر بوک T۱۰۰ با قیمت‌های ۳۴۹ و ۳۹۹ دلار در دو نوع ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد.
به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، هم‌زمان با نمایشگاه IFA2013 در برلین نمایشی از تبلت-لپ‌تاپ‌های ایسوس از سری‌های ترانسفورمر بوک T300 و Trio نیز در غرفه این شرکت صورت گرفت که اطلاعاتی از نحوه عرضه آن‌ها مشخص نشده بود.
اما روز گذشته (پنجشنبه) در فروم اینتل اطلاعاتی درباره محصول T100 که این شرکت وارد ساخت آن می‌شود ارائه داد که به نسبت دو سری گذشته ارزان‌تر است.
البته در همین مکان گفته شده که این محصول از ویندوز ۸.۱ Hybrid پشتیبانی خواهد کرد.
آنچه که درباره T300 می‌توان گفت، نمایشگری ۱۳.۳ اینچی است که با توجه به نام آن‌ها باید انتظار داشت که T100 نمایشگری ۱۰.۱ اینچی داشته باشد.
سایر مشخصات نیز که در این بخش در ارتباط با T100 مطرح شده به شرح نمایشگر IPS با وضوح ۱۳۶۶*۷۶۸ اینچ، پردازنده چهار هسته‌ای اتم اینتل،  رم ۲ گیگابایتی و کیبوردی ویژه است.
حافظه این تبلت-لپ‌تاپ در دو نوع ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۳۴۹ دلار و ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد.
انتظار می‌رود که این محصول تا تاریخ ۱۸ اکتبر روانه فروشگاه‌های تکنولوژی شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر