در حال خواندن
پای ایرانسل هم به اختلالات موبایل باز شد
0

بعد از اختلال و ضعف شبکه همراه اول در برخی مناطق تهران بابت راه‌اندازی تجهیزات مرتبط با نسل‌های سوم و بالاتر ارتباطی پای ایران‌سل هم به این اختلالات باز شد.
نود آی سی تی – اختلال در ارتباطات تلفن همراه بعد از همراه اول این بار به ایرانسل رسید.اختلال در آنتن‌دهی و قطع یک‌باره تماس‌ها حین مکالمه از جمله موضوعاتی است که از شب گذشته در شبکه اپراتور دوم به‌شکلی تقریباً گسترده می‌شود به‌گونه‌ای که این مشکل براساس جست‌وجوی خبرنگار تسنیم حداقل در دو منطقه مشاهده شد.پیش از این اپراتورها کلیه اختلالات را مربوط به نصب و راه‌اندازی تجهیزات نسل‌های سوم و بالاتر ارتباطی می‌دانستند و ظاهراً مشکلات کنونی نیز ناشی از چنین امر توسعه‌ای است.اپراتور مرکز تماس ایران‌سل ضمن تأیید اختلالات در حوالی منطقه خیابان مطهری عنوان کرد: آنتن‌دهی برخی مناطق در تهران مشکل دارد و تیم پشتیبانی در حال رفع نقص است.وی عنوان کرد: در جریان اختلالات هستیم و منطقه منطقه در حال رفع آن هستیم.پیش از این وزیر ارتباطات عنوان کرده بود که مشکلات ناشی از راه‌اندازی نسل سوم ارتباطات است و امید می‌رود تا یک ماه آینده کل نواقص حل شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر