در حال خواندن
«معتادان فیس‌بوک» منتشر شد
0

علی‌محمد آقا‌زمانی، نویسنده حوزه فناوری این‌بار کتابی درباره کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک نوشته است و درآن به بررسی عملکرد اعتیاد‌بار این گروه از کاربران پرداخته است. وی نام کتاب خود را «معتادان فیس‌بوک»گذاشته است.
نود آی سی تی – نویسنده در این کتاب، موضوع معتادان فیس‌بوک را به عنوان کاربرانی که میزان استفاده آن‌ها از این شبکه بیشتر از مدت زمانی است که صرف خوردن، آشامیدن، خوابیدن و کتاب خواندن می‌کند، مورد بررسی قرار داده است.
به زعم نویسنده، شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توئیتر انقلابی را در گسترش و تبادل اطلاعات در میان دو میلیارد کاربر اینترنت در دهکده جهانی امروز ایجاد کرده‌اند و امروزه ایرانیان با نسلی روبه‌رو هستند که ارتباطات و مهارت‌های اجتماعی خود را در فضای اینترنتی به ویژه فیس‌بوک تعریف، ترغیب و تشویق می‌کنند و این تهدیدی برای نسل جدید است.
کتاب«معتادین فیس‌بوک» با ۵۵ سر فصل خود به معرفی ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها، تهدیدها و معضلات شبکه اجتماعی فیس‌بوک برای کاربران ایرانی‌ پرداخته است و به نظر می‌رسد به عنوان یک راهنمای فوری بتواند کاربران مبتدی تا حرفه‌ای را از چالش‌های بالقوه‌ای که در فضای دیجیتالی شبکه فیس‌بوک با آن مواجه می‌شوند، آگاه کند.
کتاب «معتادان فیس‌بوک» را انتشارات درسا در ۱۱۲ صفحه و با شمارگان دو‌هزار نسخه و به قیمت چهار هزار و ۵۰۰‌تومان به فروش می‌رساند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر