در حال خواندن
پایگاه خبری، تحلیلی و انتقادی “نود آی سی تی” راه‌اندازی شد
0

پایگاه خبری تحلیلی و انتقادی نود آی سی تی (www.90ict.com) اولین سایت نقد و بررسی تحولات فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است که با همت و تلاش عده‌ای از خبرنگاران و کارشناسان حوزه ICT کشور راه‌اندازی شده است.
نود آی سی تی – مدیران این سایت قصد دارند قابلیت‌ها، ‌توانمندی‌ها و چالش‌های پیش روی فضای ICT کشور را در حد توان معرفی و ارزیابی کنند. در گام دوم نیز با بازانتشار اخبار به اطلاعات نادرست واکنش نشان داده و با ارایه مستندات به شفاف سازی بیشتر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور کمک کنند.
“نود آی سی تی” عمدتا به مسایل فناوری اطلاعات و ارتباطات، ‌اخبار شرکت‌های ایرانی، پیگیری وعده‌های اپراتورهای ارتباطی کشور، فناوری‌های مهیج و کاربردی در زندگی روزمره و ارایه اطلاعاتی در خصوص نحوه استفاده از فناوری‌های می پردازد و امیدوار است این رویکرد،‌ باعث روشنگری بیشتر در فضای رسانه‌ای کشور شود.
پایگاه خبری تحلیلی ” نود آی سی تی ” به صورت شبانه‌روزی و در تمام طول هفته به روز رسانی می‌شود و به گزارش مهم‌ترین اخبار و اتفاقات مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران و دیگر کشورهای جهان می‌پردازد.
برای مراجعه و استفاده از اخبار پایگاه خبری تحلیلی “نود آی سی تی” می‌توانید به آدرس اینترنتی WWW.90ICT.COM مراجعه کنید.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر