در حال خواندن
پاسخ شهرداری تهران به اپراتور سوم
0

شرکت ارتباط مشترک شهر به عنوان نماینده تام‌الاختیار شهرداری تهران، در پاسخ به انتقاد رایتل مبنی بر اینکه سنگ‌اندازی‌های متعدد شهرداری تهران، بزرگترین مانع توسعه شبکه رایتل در تهران است، توضیحاتی خطاب به این اپراتور ارایه کرد.
 
نود آی سی تی – در توضیح روابط عمومی شرکت ارتباط مشترک شهر آمده است: ” شرکت ارتباط مشترک شهر به عنوان نماینده تام‌الاختیار شهرداری تهران و مجری مصوبه ساماندهی آنتن‌ها – دکل‌ها و ایستگاه‌های ارتباط رادیویی شهر تهران، وظیفه پاسداری از حقوق شهروندان تهرانی را در زمینه نظارت بر عملکرد اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های خدمات اینترنتی در چارچوب مصوبه مذکور برعهده دارد و بی شک تحت تاثیر فشارهای اعمال شده ذره‌ای از تکالیف خود که همانا پاسداشت سلامت همشهریان، نگهداشت سیما و منظر شهری و جلوگیری از توسعه بی ضابطه و خارج از قانون است،‌ کوتاه نخواهد آمد.
بی تردید رعایت قواعد و الزامات مصوب و تنظیم فرآیندهای کاری برمبنای قانون همواره برای عده‌ای سخت و دشوار خواهد آمد و ایشان سعی در فرار از آن را دارند اما توصیه ما به این دوستان این است که به جای فرافکنی ضعف‌های عملکردی خود به فکر توسعه قانونمند و در چارچوب مقررات باشند. به جای پرداختن به موضوعات انحرافی و برخوردهای بی نتیجه رسانه‌یی به فکر حرمت قانونمدار و تنظیم فرآیندهای کاری خود باشند.
شرکت ارتباط مشترک شهر از سال ۱۳۸۹ تمام تقاضاهای شرکت تامین تله‌کام را برابر ضوابط مصوب شورای اسلامی شهر و با هماهنگی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مورد بررسی قرار داده است و تاکنون تنها ۱۰ درصد از تقاضاهای شرکت رایتل در کمیسیون فنی شرکت رد شده است. این در حالی است که شرکت مذکور اقدام به نصب ۱۸ سایت غیرمجاز کرده است و به همین دلیل اخطارهای لازم را شرکت ارتباط مشترک دریافت داشته است تا به سرعت جمع آوری سایت‌های مذکور را در دستور کار خود قرار دهد.
رد ۱۰ درصد از درخواستها موضوعی طبیعی در اعمال قانون است که در برخورد با تقاضاهای سایر اپراتورها نیز رعایت می شود و ربطی به جدید و قدیم ندارد. ما به این دوستان پیشنهاد می‌کنیم به منظور تسریع در روند کاری خود، به سرعت قانون را سرلوحه فعالیتهای خود قرار دهد تا مجبور به متهم کردن دیگران نباشند.
در اینجا به تمام شهروندان تهران این اطمینان خاطر را می دهیم که به رغم تمام فشارهای رسانه‌یی و غیررسانه‌یی موجود، در انجام رسالت خود گامی به عقب برنخواهیم داشت و حفظ حقوق شهروندان، پاسداری از سلامت محیط زندگی و زیبایی بصری شهر تهران اولویت همیشگی و پیمان ما با شهروندان خواهد بود”.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر