در حال خواندن
پاسخ به ابهام سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در زیرساخت
0

وزیر ارتباطات در پاسخ به فارس به ابهام وعده سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در زیرساخت کشور با بودجه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی وزارت ارتباطات پاسخ داد.
نود آی سی تی – محمود واعظی در برنامه تلویزیونی پایش در خصوص اینکه از ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش زیرساخت در سال جاری وعده داده اید در حالیکه بودجه وزارت ارتباطات ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است، این وعده چگونه محقق خواهد شد، گفت: برای اینکه اهداف برنامه ۵ ام توسعه در زمینه پهنای باند محقق شود به ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش زیرساخت تا پایان برنامه ۵ ام نیاز است که ۳ برابر این هزینه را باید بخش خصوصی تقبل کند و در زیرساخت سرمایه گذاری خصوصی شود.وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: مجموع بودجه وزارت ارتباطات ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که در بخش سرمایه گذاری بودجه شرکت زیرساخت نیز به این مبلغ اضافه می شود. علاوه بر این می توانیم هزار میلیارد تومان اوراق قرضه بفروشیم. همچنین در سال آینده پروانه های مخابراتی جدیدی واگذار خواهد شد که این اقدام نیز بازگشت درآمد دارد.وی اظهار امیدواری کرد: در مجموع بتوانیم هزینه سرمایه گذاری را فراهم کنیم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر