در حال خواندن
وزیر ارتباطات خبر از حال روز شرکت‌های PAP دارد؟!
0

این روزها وزارت ارتباطات در حال گزارش عملکرد خود را در دوره مدیریت وزیر جوان ارتباطات منتشر کرده‌است که بسیاری از شرکت‌های PAP از وضعیت غیر رقابتی خود با اپراتورهای تلفن همراه در رنج هستند و به نحوی که حتی برخی از آنها که از قدیمی‌ترین شرکت‌های حوزه IT کشور محسوب می‌شوند این روزها صحبت از تغییر شغل می‌کنند.

نود فناوری – به نظر می‌رسدئ وزیر ارتباطات باید در موضوع عملکرد خود در بخش تعرفه‌گذاری در حوزه دیتا و تعرفه تلفن ثابت چنانچه تغییراتی را ندهد این شرکت‌ها به زودی با مشکلاتی جدی روبرو خواهند شد.

همه اینها در حالی است که در گزارش عملکرد منتشره وزارت ارتباطات در حوزه دیتا چنانچه بررسی بیشتری انجام شود خواهید دید که توسعه در این بخش تنها در بین اپراتورهای تلفن همراه بوده و شرکت‌های PAP سهم بسیار ناچیزی در این بخش دارند.

در هر حال پیشنهاد می‌شود وزیر جوان ارتباطات که گوش شنوایی برای شنیدن دارد بهتر است تا کار به جای باریک نکشیده در اسرع وقت فکری به حال تعرفه گذاری اینترنت خانگی بکند چرا که نه کاربران از تعرفه گذاری فعلی راضی هستند و نه شرکت‌ها.

 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر