در حال خواندن
هوآوی کمپین برندسازی راه انداخت
0

هوآوی از کمپین برندسازی خود برای مشتریان جهانی اش در کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد.
نود آی سی تی – شرکت هوآوی امروز جزییات کمپین برندسازی جهانی خود را در کنگره موبایل اعلام کرد.
این شرکت همچنین عنوان کرد سود فروش یکسال کامل ۷.۵ بیلیون دلاری، با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال قبل، بهمراه ارسال  127 میلیون دستگاه محصول به بازار جهانی از موفقیت هایش در سال ۲۰۱۲ بود است. هدفِ کمپینِ “Make it Possible” برند هوآوی توجه بیشتر بر مشتریان جهانی و افزایش آگاهی آنها در مورد هوآوی است.
در سال ۲۰۱۲، بیش از ۵۲ میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه به بازار جهانی ارسال شد، ۳۲ میلیون آن گوشی هوشمند است که نشان دهنده ۶۰درصد افزایش نسبت به سال گذشته است.هوآوی همچنین ۵۰ میلیون MBB و ۲۵ میلیون دستگاه Home device در طول ۱۲ ماه گذشته به بازار جهانی ارسال کرده است.
این شرکت همچنین رشد بی سابقه ای را در فصل چهارم ۲۰۱۲، با ارسال ۱۰.۸ میلیون دستگاه تلفن هوشمند، افزایش ۸۹.۵ درصد نسبت به سال گذشته، تجربه کرد و به جایگاه سوم تولید کنندگان جهانی موبایل، بر طبق گزارش IDC دست یافت.
“ریچارد یو (Richard Yu)”مدیرعامل گروه تجاری بازار مصرفی هوآوی عنوان کرد: ” سال گذشته در کنگره جهانی موبایل محصولی به نام Ascend  و پس از آن یک سری از محصولات مختلف با همین نام، معرفی کردیم، امروز در همان جایگاه در حال نیرومند کردن تعهد برندمان با یک کمپین جدید هستیم.” وی ادامه داد: ” این کمپین به ما امکان می دهد، در سال جاری، قدرتمندانه تر تلاش هایمان را در جهت رسیدن به جایگاه برند رهبر در بازار گوشی های هوشمند، ادامه دهیم.
از دیدگاه من “Make it Possible” نه تنها تعریف می‌کند ما که هستیم، بلکه نمایانگر آرزوی تجربیات شگفت آور مصرف کنندگان ما در تمامی دنیاست.”
با آغاز کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۳، کمپین در بازارهای مشخص شده در تمامی دنیا عرضه می شود و سپس در طول سال در کلیه نقاط فروش، فعالیت های آنلاین و رسانه ای حضور خواهد داشت.
 “Make it Possible” نتیجه یک پژوهش گسترده در خصوص مشتریان در بازارهای جهانی است، جاییکه متشریان انتظار محصولات در دسترس، به صرفه و با تکنولوژی روز را از هوآوی دارند.
در کنگره جهانی موبایل، هوآوی تندیس “Make it Possible” که بزرگترین تندیس نصب شده در این نمایشگاه تا این تاریخ است را رونمایی کرد.
در سال ۲۰۱۲، بیش از ۵۰۰۰ فروشگاه خرده فروشی موبایل مشخص شده در ۴۵ کشور دنیا به عرضه محصولات هوآوی بهمراه سایر اقلام مرتبط می‌پردازند.
هوآوی همچنین اخیراً کمپین بلندپروازانه بازاریابی محصول خود را که میلیون ها مشتری در ۴۵ بازار از ۱۵ بخش دنیا را مخاطب قرار داده بود، به پایان رسانده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر