در حال خواندن
همراه اول مصوبه رگولاتوری را اجرا کرده است
0

براساس بررسی های نود آی سی تی، همراه اول هم اکنون در دفاتر خدمات ارتباطی سیم کارت هایی دایمی خود را در دوسته سیم کارت های دارای تضمین و سیم کارت های بدون تضمین با با انتخاب مشتری به فروش می رساند.
نود آی سی تی – براساس این گزارش هم اکنون قیمت سیم کارت دایمی همراه اول بدون تضمین ۱۲۰ هزار تومان که با مالیات و عوارض ۱۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش می رسد.
در سیم کارت های با تضمین علاوه بر ۱۲۰ هزار تومان هزینه حق اتصال، ۳۶ هزار تومان به عنوان تضمیمن پرداخت و 94 هزار تومان به عنوان حق تضمین رومینگ در نظر گرفته شده که با هزینه مالیات و عوارض، این دسته از سیم کارت ها با قیمت  257 هزار و ۲۰۰ تومان در اختیار مشترکان همراه اول قرار می گیرد.
براساس این گزارش در دفاتر فروش سیم کارت های همراه اول همان طور که در مصوبه رگولاتوری اشاره شده مشترکان هیچ اجباری در انتخاب نوع سیم کارت مورد نظر ندارند.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر