در حال خواندن
عمیدیان معاون وزیر و رییس رگولاتوری شد
0

دکتر علی اصغر عمیدیان، با حکم محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب شد.
نود آی سی تی –  در متن حکم دکتر واعظی آمده است:
جناب آقای دکتر علی اصغر عمیدیان
نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان، جنابعالی را به سمت معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منصوب می نمایم.
امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوای الهی با جدیت و تلاش وافر خدمت گذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سرافراز ایران را سرلوحه کارخود قرارداده و در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید موفق باشید. ضمنا از خدمات جنابعالی در سمت معاونت حقوقی، امور دولت و مجلس تقدیر و تشکر بعمل می آید.
توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.
گفتنی است دکتر عمیدیان پیش از این در سمتهای رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت،مدیرعامل مرکز سنجش از دور ایران، معاون برنامه ریزی استانداری استان قم، مجری کارت هوشمند فعالیت داشته است.
همچنین دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  از زحمات جناب آقای مهندس محمد علی فرقانی در طول تصدی سمت رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بعمل آوردند.
 
مدیریت پایگاه خبری نود آی سی تی ضمن تبریک و توفیق به دکتر عمیدیان برای به عهده گرفتن کرسی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی آرزو می کند با توجه به شناختی که ایشان از مجموعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور دارند فصل جدیدی از مدیریت سازمان رگولاتوری پیش روی صنعت ارتباطات قرار گیرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر