در حال خواندن
همراه اول عنوان دومین شرکت سودآور کشور را کسب کرد
0

شرکت ارتباطات سیار ایران، امروز در پانزدهمین همایش معرفی ۴۰۰ شرکت برترین کشور توانست به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه کشور در رتبه بندی‌های ده شرکت اول قرار گیرد.
نود آی سی تی – وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران با ابراز خرسندی از رشد ۳۰ درصدی درآمد همراه اول در بخش ارزش افزوده گفت: اپراتور اول با به دست آورن بیشترین رشد مثبت در میان ۱۰ شرکت اول در این بخش توانست رتبه ششم را از آن خود کند.
وی رمز موفقیت همراه اول در بازار کشور را داشتن سهم ۶۵ درصدی بازار به واسطه ۵۶ میلیون مشترکت تلفن همراه دانست گفت: حفظ جایگاه دوازدهم برترین شرکت از نظر فروش و درآمد توسط همراه اول در شرایطی اتفاق افتاده که با تغییر نرخ ارز هزینه‌های این شرکت نسبت به سال‌های گذشته بسیار افزایش یافته است.
وی افزود: همراه اول توانست با مدیریت درست هزینه‌ها جایگاه دوم سود آورترین شرکت را بعد از شرکت مخابرات ایران از آن خود کند.
مدیرعامل همراه اول گفت: جایگاه دوم بالاترین ارزش بازار نیز بعد از شرکت مخابرات ایران به شرکت ارتباطات سیار ایران رسید.
صدوقی درباره اینکه همراه اول چه زمانی وارد بورس خواهد شد، افزود: با توجه به پذیرش همراه اول در بورس پیش بینی می‌شود با طی شدن مراحل اداری سهام شرکت ارتباطات سیار ایران ماه جاری در بورس اوراق بهادار عرضه شود.
وی در خصوص اینکه آیا سهامدار عمده، تصمیمی به عرضه بیشتر سهام دارد، بیان کرد: سهامداران عمده فعلا برنامه‌ای برای عرضه سهام ندارد و در حال حاضر همراه اول ۱۰ درصد سهام خرد در بازار عرضه کرده و به همین دلیل هم در بازار دوم بورس پذیرش شده است.
گفتنی است، در این مراسم، مهندس وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، لوح برتری اپراتور اول تلفن همراه کشور را از وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کرد.
لازم به ذکر است، براساس این گزارش، مهمترین ویژگی رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران از سوی سازمان مدیریت صنعتی، معرفی شرکت های برتر ایران در ۲۳ گروه صنعتی و ۲۶شاخص است که هیچ سازمان و نهاد دیگر در کشور، این اطلاعات را استخراج و ارایه نمی‌دهد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر