در حال خواندن
مخابرات و همراه اول آبروداری کردند
0

پانزدهمین همایش شرکت‌های برتر کشور روز گذشته در سالن همایش‌های صدا و سیما در حالی برگزار شد که شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار ایران بهترین عناوین را به همراه شرکت‌های مخابراتی استانی و ۱۵ شرکت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین ۴۰۰ شرکت برتر کشور را ار آن خود کردند.
نود آی سی تی  – این همایش که با حضور مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، غلامرضا شافعی، رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، علی کرمانشاه مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی ایران و مدیران ارشد صنایع کشور برگزار شد، به نفرات برگزیده لوح یادبود و قدردانی اهدا شد.
شرکت مخابرات ایران امسال همانند سال گذشته بدون تغییر توانست در جایگاه هفتم رتبه بندی صد شرکت برتر ایران از نظر میزان فروش و درآمد قرار گیرد. شرکت ارتباطات سیار ایران نیز در این رده بندی همان رتبه دوازدهم سال گذشته را از آن خود کرد.
در این رده‌بندی شرکت‌های دیگری از حوزه ارتباطات کشور حضور داشتند که ایرانسل با یک پله صعود نسبت به سال گذشته رتبه ۲۴ و مخابرات استان تهران با پانزده پله نزول به رده ۷۶ جدول یکصد شرکت برتر ایران دست یافتند. همچنین شرکت پست بانک ایران با ۵۹ پله صعود نسبت به سال ۸۹ توانست رتبه ۹۸ جدول صد شرکت برتر ایران را از آن خود کند.
براساس این گزارش، سازمان مدیریت صنعتی که مجری برگزاری این همایش است امسال به جای یکصد شرکت برتر کشور اقدام به معرفی چهار صد شرکت برتر کشور کرده است.
طبق این گزارش در فهرست صد شرکت دوم برتر کشور” رتبه ۱۰۱ تا ۲۰۰″ شرکت خدمات انفورماتیک “هولدینگ” با ۳ پله نزول نسبت به سال گذشته به رتبه ۱۲۵، شرکت صنایع کامپیوتری ایران با ۳۲ پله نزول نسبت به سال ۸۹ به رتبه ۱۶۵،
شرکت صنایع مخابرات صا ایران با ۴۲ پله نزول به رده ۱۷۳، شرکت مخابرات استان اصفهان با ۱۴ پله نزول در جایگاه ۱۸۷ جدول ۲۰۰ شرکت برتر کشور قرار گرفت.
در فهرست صد شرکت سوم “رتبه ۲۰۱ تا ۳۰۰″ نیز شرکت‌ مخابرات رضوی با ۲۸ پله نزول به رتبه ۲۱۶، شرکت صنایع الکترونیک شیراز با ۳۱ پله نزول به رتبه ۲۲۶، شرکت مخابرات آذربایجان شرقی با ۱۸ پله نزول به رتبه ۲۴۳، شرکت مخابرات استان مازندران با ۱۸ پله نزول به رتبه ۲۵۰،‌ شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان”هولدینگ” با ۴۱ پله صعود جایگاه ۲۹۳ را در جدول ۳۰۰ شرکت برتر کشور را از آن خود کرد.
در فهرست صد شرکت چهارم “رتبه ۳۰۱ تا ۴۰۰” نیز شرکت صنایع الکترونیک ایران با ۳۰ پله نزول به رتبه ۳۶۸، شرکت مخابرات استان کرمانشاه با ۳۴ پله نزول رتبه ۳۷۷، شرکت مخابرات استان کردستان با ۴۷ پله نزول جایگاه ۳۹۵ را در جدول چهارصد شرکت برتر کشور را از آن خود کرد.
گفتنی است، شرکت مخابرات ایران رتبه اول بالاترین ارزش افزوده، چهارمین شرکت در بخش اشتغالزایی و اولین شرکت سود آور کشور را در بین ۴۰۰ شرکت برتر کشور را از آن خود کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر