در حال خواندن
همراه اول تنها روابط عمومی ۸ ستاره سرآمدی ایران
0

در هفتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، روابط عمومی همراه اول به عنوان تنها روابط عمومی سرآمد ۸ ستاره، موفق به دریافت تندیس زرین شد.

بنابر اعلام همراه اول، در هفتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با حضور جمعی از استادان دانشگاه، مدیران و صاحبنظران روابط عمومی کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، از روابط عمومی‌های برتر کشور با اهدا تندیس بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد.

در این همایش که توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان و خانه روابط عمومی ایران برگزار شد، پس از ارزیابی روابط عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی، شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ده‌ها شاخص فرعی، روابط عمومی‌های سرآمد در سه سطح زرین، سیمین و بلورین معرفی شدند.

پس از اعلام بیانیه هیات‌داوران، روابط عمومی همراه اول که در ارزیابی‌های صورت گرفته با ۸۱۰ امتیاز بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره را کسب کرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد (تثبیت سرآمدی)، تنها روابط عمومی کشور بود که تندیس زرین ۸ ستاره دریافت کرد.

هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص‌های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی‌های سرآمد عنوان شده است.

مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم‌ها در سازمان‌های  مختلف به‌کار گرفته می‌شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر