در حال خواندن
همراه‌اول به همکاری مخابرات استان‌ها نیاز دارد
0

رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: تحقق اهداف شرکت ارتباطات سیار ایران منوط به همکاری شرکتهای مخابرات استانی است.
نود آی سی تی – مسعود مهردادی با بیان این مطلب گفت: استان‌های شمالی به لحاظ ظرفیتشان در تولید ترافیک و پذیرش میهمان مورد توجه شرکت ارتباطات سیار است که نیاز است با تلاش بیشتر بتوانند در افزایش سهم بازار پیشرفت چشمگیری داشته باشند.در جلسه‌ای که در راستای دیدار رو در روی مدیران ارتباطی کشور انجام شد، مدیر عامل شرکت مخابرات استان گلستان نیز ضمن تشریح خصوصیات جغرافیایی استان گلستان و پیشینه تاریخی آن گفت: استان گلستان با توجه به اینکه در مسیر تردد مسافران بسیار قراردارد باید مورد حمایت بیشتر شرکت ارتباطات سیار قرار گیرد تا بتواند با امکانات مناسب نسبت به ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان همراه اول اقدام کند.وی ادامه داد: استان‌های شمالی به لحاظ ظرفیتشان در تولید ترافیک و پذیرش میهمان مورد توجه شرکت ارتباطات سیار است که نیاز است با تلاش بیشتر بتوانند در افزایش سهم بازار پیشرفت چشمگیری داشته باشند.
در جلسه‌ای که در راستای دیدار رو در روی مدیران ارتباطی کشور انجام شد، مدیر عامل شرکت مخابرات استان گلستان نیز ضمن تشریح خصوصیات جغرافیایی استان گلستان و پیشینه تاریخی آن گفت: استان گلستان با توجه به اینکه در مسیر تردد مسافران بسیار قراردارد باید مورد حمایت بیشتر شرکت ارتباطات سیار قرار گیرد تا بتواند با امکانات مناسب نسبت به ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان همراه اول اقدام کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر