در حال خواندن
هشدار یک نماینده به نمایندگان دلسوزتر از مادر!
0

همان گونه که جامعه به این سخنان هیچ ‌توجهی نمی‌کند، همین فضا در مجلس نیز حاکم است و شمار اندکی‌ به این موضوعات دامن می‌زنند؛ البته نه این که موضوعات مرتبط با فتنه برای نمایندگان اهمیتی نداشته باشد، ولی بررسی‌ها‌ نشان می‌دهد که کابینه معرفی شده از این اتهامات مبراست و این‌ها برای این ‌است که دلیل علمی و منطقی برای مخالف با وزرا ندارند و فتنه را بهانه و دستاویز قرار داده‌اند و ‌جز حب و بغض شخصی، چیز دیگری نیست.
در جلسه‌‌ کمیسیون کشاورزی با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی‌، در زمینه‌های گوناگون بحث و گفت‌وگو شد و فضای کمیسیون به همکاری و همراهی با وزیر است.به گزارش «تابناک»، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد سادات ابراهیمی ضمن بیان این مطلب ‌گفت: آقای حجتی برنامه خوب و کاملی ارائه دادند و از جمله وزرایی هستند که تجربه کاری و کافی در زمینه بخش کشاورزی دارد. خودکفایی گندم موفقیتی بود که در زمان مدیریت آقای حجتی محقق شد؛ افزون بر این که طرح ادغام وزارت کشاورزی و جهاد نیز در زمان وی اتفاق افتاد.نایب رئیس کمیسیون کشاورزی با تأکید بر نظر مساعد کمیسیون کشاورزی نسبت به انتخاب آقای حجتی، خاطر‌نشان کرد: آقای حجتی اعتقاد خاصی به بهره‌وری دارد و یکی از چالش‌های کشاورزی کشور پایین بودن بهره‌وری است که نیازمند زیرساخت‌هایی است که در برنامه‌هایشان به این موضوع اشاره داشتند؛ از جمله می‌توان به پروژه‌های آبیاری و زهکشی برای افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع آب و افزایش محصول و همچنین تأمین نهاده‌های دامی اشاره کرد که از معضلات امروز بخش دام و طیور است. اگر مشکل نهاده‌های دامی پابرجا باشد، تولید و بهره‌وری معنا نخواهد داشت و آقای حجتی نسبت به این موضوعات توجه و برنامه ویژه دارد.نماینده مردم شوشتر و گتوند در ادامه افزود: مطلب دیگر بحث یارانه‌ها و هدفمندی است که در دولت گذشته، عملا توجهی به بخش کشاورزی نشد و همین موضوع باعث شد مشکلاتی در بخش تولید محصولات کشاورزی داشته باشیم و آقای حجتی قول داده‌اند که همه تلاش خود را برای رفع این مشکلات انجام دهند. احساس ما این است که با توجه به سابقه گذشته وی و همراهی و اعلام حمایت طیف وسیعی از متخصصین و دانشگاهیان از آقای حجتی به نظر می‌رسد بتواند گام موثری برای توسعه بخش کشاورزی بردارد. سادات ابراهیمی با اشاره به فضاسازی‌ها و بهانه‌تراشی برخی در مورد وزرای پیشنهادی دولت گفت: همان گونه که جامعه به این سخنان هیچ ‌توجهی نمی‌کند، همین فضا در مجلس نیز حاکم است و شمار اندکی‌ به این موضوعات دامن می‌زنند؛ البته نه این که موضوعات مرتبط با فتنه برای نمایندگان اهمیتی نداشته باشد، ولی بررسی‌ها‌ نشان می‌دهد که کابینه معرفی شده از این اتهامات مبراست و این‌ها برای این ‌است که دلیل علمی و منطقی برای مخالف با وزرا ندارند و فتنه را بهانه و دستاویز قرار داده‌اند و ‌جز حب و بغض شخصی، چیز دیگری نیست.این عضو فراکسیون روحانیون مجلس در ادامه با تأکید بر اینکه مشی و مرام آقای روحانی اصولگرایی بوده گفت: ایشان نسبت به کسانی که دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند، سابقه و توانمندی و نزدیکی بیشتری به نظام و رهبری دارد. آقای روحانی قطعا در ارتباطات و مشورت‌هایی که با علما و بزرگان داشته‌اند این موضوعات را در نظر داشته‌اند. باید به این آقایان هشدار داد با این مرامی که در پیش گرفته‌اند، آقایانی که مورد اتهام قرار می‌گیرند و اطرافیانشان به اصلاح‌طلبان گرایش بیشتری پیدا خواهند کرد. اگر به دنبال این هستند که از اصولگرایی حمایت کنند این نحوه حمایت قطعا به زیان اصولگرایان خواهد بود و باعث تضعیف موقعیت اصولگرایان معتدل می‌شود و باید بدانند که بهترین سبک و رویه اعتدال است. سادات ابراهیمی در ادامه گفت: کسی که نماینده مجلس است، این توانمندی را دارد که تشخیص دهد آقای روحانی و وزرای وی در چه سطح از مقبولیت اجتماعی هستند و می‌دانند آنانی که به دنبال نجات دادن آقای روحانی از دست برخی وزرا هستند، خیرخواه دولت نیستند و نمی‌توان به سخنان آن‌ها استناد کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر